1. TazyNL Member

Domain & Mail Vraag

Topic geplaatst op: 12-09-2013 om 15:49

Hallo allemaal

Ik zit met de volgende. Heb mijn website ergens anders gemaakt en gehost. Nu heb ik in DNS aangepast dat mijn domain doorverwijst naar website. Dat werkt allemaal prima.

Nu zit ik met volgende vraag. Is het mogelijk dat ik mijn mails ontvang bij versio? Heb namelijk ook hier een hosting pakket. Dus dat mijn website alleen te zien is op andere plek, maar dat ik hier mijn mails lees. Als ik nu naar mijn site ga /roundcube dan kom ik er niet op.

Als er een mogelijkheid hiervoor is, zou het echt fijn zijn.

Alvast bedankt

2. TazyNL Member
    Reactie geplaatst op: 14-09-2013 om 16:37

Niemand hier die een antwoord op heeft?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. eenklant Member
    Reactie geplaatst op: 14-09-2013 om 18:26

Eigenlijk is het andwoord heel simpel, nee dat kan niet, het enige wat je kan doen is als je hier vb een domeinnaam hebt die van de ander naar hier doorsturen naar een ingestelde mail adres hier.
    Om een voorbeeld te geven;
    je hebt domain 'azerty.tld' bij hoster 'Y' maak daar een mailadres mijnmail@azerty.tld aan en stuur deze door naar hoster 'X' waar je een domain 'qwerty.tld' heb en een mail adres met mijnmail@qwerty.tld, dan zullen alle mails toekomen op mijnmail@qwerty.tld
    hoop dat je begrijpt!

4. TazyNL Member
    Reactie geplaatst op: 16-09-2013 om 14:55

Bedankt voor antwoord.

Ik zal kijken hoe ik het ga oplossen met mail's. Het is me nu wel duidelijk.

Ik vind het alleen erg dat support van Versio zo lui is om zo een soort antwoord te geven, zodat klant niet paar dagen later weer moet vragen.

Nogmaals bedankt