1. JorisPeeters Member

WP-admin onbereikbaar

Topic geplaatst op: 08-09-2013 om 12:52

Hallo

Ik heb sinds een kleine week grote problemen met de WP-ADMIN te bereiken van mijn wordpress sites, de sites zelf werken perfect maar als ik de admin panelen wil bereiken kan hij die pagina niet vinden of niet inladen. In Google Chrome krijg ik deze error:

Dus kort samengevat, op geen enkel van mijn 10 sites kan ik nog op de wp-admin, eender welke browser of OS.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt
    Mvg
    Joris

2. JorisPeeters Member
    Reactie geplaatst op: 08-09-2013 om 12:53

*De error is: " Foutcode: ERR_EMPTY_RESPONSE "

Vond u dit antwoord nuttig?

3. R Scheffer Member
    Reactie geplaatst op: 08-09-2013 om 18:33

Ik heb exact hetzelfde probleem. Een paar dagen terug kon ik probleemloos inloggen, er is verder ook niks geupdate/veranderd in de wordpress site.

4. JorisPeeters Member
    Reactie geplaatst op: 08-09-2013 om 19:00

Nee inderdaad! Gewoon plotseling onbereikbaar, terwijl de site perfect werkt.

5. chatuliem Member
    Reactie geplaatst op: 09-09-2013 om 11:30

Dit las ik op internet:

http://www.slideshare.net/JessicaNokk/how-to-fix-error-324-neterremptyresponse

6. R Scheffer Member
    Reactie geplaatst op: 09-09-2013 om 12:09

En nu werkt het weer, schijnbaar "iets" op de server van Versio niet goed geweest...

7. Gerhard Reuvekamp Member
    Reactie geplaatst op: 09-09-2013 om 14:20

Bij mij precies hetzelfde probleem bij 6 van de 7 Wordpress sites. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit te maken heeft met de "brute force attacks" op Wordpress websites die nu al een paar maanden aan de gang zijn. Je hebt hier nu niets aan, maar mocht je dit nog niet hebben gedaan, dan zodra je admin pagina's weer bereikbaar zijn je "admin" account vervangen door een account met een andere naam (niet administrator of soortgelijk!) en een plugin zoeken die een brute force attacks tegengaat (volgens mij komt er met versie 3.6 standaard eentje mee).

Op een of andere manier werkt de helpdesk chat ook al niet meer voor me, dus als iemand weet wat ze er bij Versio over te melden heb, hoor ik het ook graag!