1. Evenepoel Member

Jooma op reseller

Topic geplaatst op: 03-09-2013 om 09:45

Ik ben een 3-tal websites aan het ontwikkelen met Joomla op een reseller hosting. Jammer genoeg heb ik voortdurend problemen met time-outs en SQL out of memory. Volgens de helpdesk is dit veroorzaakt door te grote SQL-query's maar de sites zijn enorm klein en basic, zonder speciale toepassingen. Bovendien zijn de inlaadtijden doorgaans enorm lang.

Ik merk dat Versio ook hosting met Joomla-optimalisatie aanbiedt, maar dit is niet mogelijk in reseller, enkel in individueel hostingpakket.

Is het een algemeen gekend probleem dat een Joomla-website op de algemene hosting niet goed werkt? Hebben jullie andere ervaringen, nl. Joomla die probleemloos werkt op de reseller servers?

2. Sascha Vermassen Member
    Reactie geplaatst op: 03-09-2013 om 12:32

Ik merk geen probleem bij mij op dit moment.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. chatuliem Member
    Reactie geplaatst op: 04-09-2013 om 19:12

Ik wil je best wel helpen hoor. mail maar naar hans@chatuliem.nl

4. Leonie Kramer Member
    Reactie geplaatst op: 06-09-2013 om 12:58

Heb 2 resellerpakketten met zowel Joomla- als wordpress-sites, server B is ontzettend traag en ook met editten steeds time-outs, Server A is beter qua snelheid en minder time-outs.

5. Evenepoel Member
    Reactie geplaatst op: 09-09-2013 om 11:32

Bedankt alvast voor jullie reacties.
    Leonie, ik weet niet wat je bedoelt met server A en B, voor zover ik kan zien zit mijn reseller op server "007"?

6. Leonie Kramer Member
    Reactie geplaatst op: 09-09-2013 om 16:27

ik heb 2 resellerpakketten op 2 verschillende servers ik noem ze voor het gemak even server A en server B ;-)

7. Evenepoel Member
    Reactie geplaatst op: 10-09-2013 om 16:59

Okaay, op die manier :-)