1. Frank De Baere Member

Extra domein voor tweede Site

Topic geplaatst op: 28-12-2011 om 19:49

Mijn vorige toppic was opgelost, hier een tweede.

Ik heb in DirectAdmin via "domain setup" een tweede domein gemaakt nl "mijntestdomein.com". Hierin heb ik de standaard index pagina aangepast, kwestie van te herkennen.

Bij mijn vorige toppic was de oplossing om de domeinnaam die ik standaard gekregen heb van Versio "frankio4.four.a.nl" in een adresbalk te plaatsen en dan kon ik de indexpagina bekijken zonder login.

Als ik nu mijntestdomein.com in de adresbalk plaats (om de site te bekijken) dan gaat de vlieger natuurlijk niet op!

Kan ik de index pagina in het zelfaangemaakte domein ook op een of andere manier bekijken zonder login?

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-12-2011 om 19:58

Je moet een domeinnaam gebruiken die je hebt geregistreerd. "mijntestdomein.com" resolved niet naar jouw hostingaccount en zal dus niet werken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Frank De Baere Member
    Reactie geplaatst op: 28-12-2011 om 20:06

OK, ik heb een geregistreerde domeinnaam van een kultuurvereniging, "vtboudenaarde.be", deze ga ik dan gebruiken om even te testen

bedankt

4. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-12-2011 om 20:08

Vergeet voor dat domein de nameservers dan ook niet in te stellen. Daar waar het domein geregistreerd staat geef je de nameservers in die je kreeg met je hostingpakket. Het kan wel even duren voor de wijzigingen worden overgenomen na het instellen van de nameservers.