1. Albert geen Heijn Member

Klanten overzetten WHMCS

Topic geplaatst op: 18-08-2013 om 16:43

Ik heb onlangs WHMCS gekocht en zit er in verloren uren wat mee te stoeien. Nu probeer ik mijn bestaande klanten over te zetten maar dat lukt me niet helemaal. Is het mogelijk bestaande klanten over te zetten naar WHMCS zodat ze hun eigen domeinen kunnen beheren?

2. chatuliem Member
    Reactie geplaatst op: 18-08-2013 om 17:23

Is dat niet meer een vraag voor WHMCS?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Koen Hollander Member
    Reactie geplaatst op: 18-08-2013 om 20:25

Dat zal je handmatig moeten doen. Je kan aan WHMCS vragen of je DirectAdmin kan importeren, verder weet ik alleen dat het handmatig kan.

4. Kevin Jaspers Member
    Reactie geplaatst op: 19-08-2013 om 00:47

Gewoon ieder geristreerd adres wat je hebt bij versio invullen en bestellen via je whmcs.
    Dan komt hij er goed in te staan.
    Wel handig om even een 100% kortingscode aan te maken, anders moet je het de heletijd omzetten naar betaald.

Het is wel jammer dat versio sommige functies van whmcs nog niet ondersteund.
    Heb het oa over automatisch verlengen en opzeggen.

5. Albert geen Heijn Member
    Reactie geplaatst op: 19-08-2013 om 17:07

Inderdaad het automatisch verlengen werkt niet :( ik zit qua VSP bij transit, toch maar eens kijken hoe zij het voor elkaar hebben. Als ze het net zo goed geregeld hebben als het automatiseren van mijn VSP dan moet ik toch maar eens overwegen om de boel daar neer te zetten.

Het kan toch niet zo heel moeilijk zijn om automatisch verlengen en opzeggen te implementeren?