1. Ed Van Leeuwen Member

    Reverse DNS

    Topic geplaatst op: 18-08-2013 om 16:27

    Ik heb een Cloudbox en heb onze website en e-mail afgelopen vrijdag verhuisd. De website werkt prima, het sturen en ontvangen van post werkt ook.

    Het enige probleem is dat de post aan sommige (Zonnet) ontvangers de post teruggestuurd wordt met de melding dat het als spam aangemerkt wordt vanwege het ontbreken van een 'reverse DNS'.

    Ik heb zelf in het klantenpaneel en in DA getracht dit op te lossen door een PTR-regel aan te maken. Tot op heden werkt dat nog niet. DNSSstuff en IntoDNS geven ook aan dat er nog geen reverse DNS gevonden kan worden.

    Kan ik dat oplossen of moet dat via de helpdesk?

  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-08-2013 om 19:27

    Dit kunnen we voor je instellen, je mag mailen naar support@versio.nl hiervoor.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Snh Henkels Member
    Reactie geplaatst op: 13-04-2016 om 10:19

    Misschien goed om ook te delen hoe je dit doet? of linken naar een FAQ

    Vond u dit antwoord nuttig?