1. Joris-h Member

Magento

Topic geplaatst op: 14-08-2013 om 19:38

ten eerste, ik weet niet zeker of ik hier goed zit met mijn magentovraag.
    ten tweede, ik weet dat er speciale magento pakketen zijn, maar ik ben eigenwijs en wil ik het eerst op het resellerpakket proberen...

ik probeer een magento installatie te verplaatsen van mijn huidge provider naar Versio, helaas, ik ben nu 2 dagen bezig en ik kom niet uit de aanwijzingen die ik elders op internet kan vinden.
    ik heb de bestanden upgeload, de database geinmporteerd, de local.xml aangepast en 2 urls in de database aangepast. En nog werkt het niet.
    ik ben nu zo ver dat ik een error krijg namelijk:

Cannot send headers; headers already sent in /home/xxxx/domains/xxxx.three.axc.nl/public_html/webshop/app/Mage.php, line 766

wie weet er een oplossing?

2. Joris-h Member
    Reactie geplaatst op: 14-08-2013 om 23:27

Ben er uit..

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Joris-h Member
    Reactie geplaatst op: 15-08-2013 om 23:07

Nou, probleem is helaas niet opgelost. ik heb gemaild naar support om te vragen of die een oplossing weten, maar helaas, ik heb nu al 5 keer dezelfde mail gestuurd vanaf verschillende email adressen, maar die wordt volgens de medewerker van Versio tegengehouden door het spamfilter. geen idee hoe ik verder de support moet bereiken, via de chat is het denk ik te ingewikkeld.

dus als iemand een oplossing weet, of als de versio iets aan het spamfilter kan doen, graaag.

4. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 16-08-2013 om 15:55

Die foutmelding betekent dat er een output is voordat de session geladen is.

dit KAN (en zal waarschijnlijk ook) een foutmelding zijn.
    (meestal staat die daarboven)

bekijk je error logs eens van Apache in DA.

anders even in de index.php kijken of daar hardcoded de error_reporting uit staat.