1. Samy Ratchet Member

Website werkt niet meer

Topic geplaatst op: 11-08-2013 om 07:07

beste,
    ik heb een website die uitstekend werkt maar heb een minecraft server met dit ip 37.59.205.243:25565 ik wou graag het veranderen naar play.dutchgoldcraft.eu:25565 en dat is gelukt door naar dns beheer te gaan en een a record toe te voegen nu werkt de ip voor mijn minecraft server maar nu werkt www.dutchgoldcraft.eu om naar de site te gaan niet meer dit krijg ik

Notitie voor de eigenaar van dit domein::
    Dit domeinnaam is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. U heeft in uw klanten panel DNS beheer voor deze domeinnaam aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server.

kan er mij iemand helpen
    vriendelijke groeten samy

2. eenklant Member
    Reactie geplaatst op: 15-08-2013 om 22:00

Zelfde als hier: https://www.secure.versio.nl/2382-redirect_werkt_niet.html
    Zie mijn bijdrage

Vond u dit antwoord nuttig?

3. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 16-08-2013 om 15:58

Wat je waarschijnlijk fout gedaan hebt is de IP's van de andere records aan te passen naar je hosting account.

Als je dit doet, kun je daarna extra A records toevoegen die naar een ander IP verwijzen.
    (heb dit ook zo gedaan voor een prive NAS server)

4. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 16-08-2013 om 15:59

Grmbl tiep foutje, kan niet editten

de fout is dus dat je de IP's (159.253.0.110)niet hebt aangepast naar de IP van je hosting