1. Kvii Member

    VM verwijderen

    Topic geplaatst op: 27-07-2013 om 14:55

    Beste Versio gebruikers,

    Ik kan mijn VM niet verwijderen, ik krijg steeds een rare melding.

    De melding:
    Remote Server: 10.0.50.12
    Remote Server: 10.0.50.12
    Running: tc qdisc del dev qz4x22y173vcbw root
    Cannot find device "qz4x22y173vcbw"

    Running: iptables -F qz4x22y173vcbw
    iptables: No chain/target/match by that name

    Running: ip6tables -F qz4x22y173vcbw
    ip6tables: No chain/target/match by that name

    Remote Server: 10.0.50.9
    Running: Storage API Call: PUT 10.0.50.9:8080/lvm/Datastore/onapp-i6q5wkmiocnks5/VDisk/fwxn78qh5gzc1k "{\\"state\\":3}"
    OnApp::Actions::Fatal Storage API Call failed: {"result"=>"FAILURE", "Error"=>"Error running lvchange: One or more specified logical volume(s) not found.\\n"}
    Remote Server: 10.0.50.9
    Running: kpartx -d -p X /dev/onapp-i6q5wkmiocnks5/fwxn78qh5gzc1k
    failed to stat() /dev/onapp-i6q5wkmiocnks5/fwxn78qh5gzc1k

    Running: Storage API Call: PUT 10.0.50.9:8080/lvm/Datastore/onapp-i6q5wkmiocnks5/VDisk/fwxn78qh5gzc1k "{\\"state\\":2}"
    OnApp::Actions::Fatal Storage API Call failed: {"result"=>"FAILURE", "Error"=>"Error running lvchange: One or more specified logical volume(s) not found.\\n"}
    Fatal: OnApp::Actions::Fatal Storage API Call failed: {"result"=>"FAILURE", "Error"=>"Error running lvchange: One or more specified logical volume(s) not found.\\n"}
    Executing Rollback…

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Kevin van Steijn

  2. Tim Schoenmaker Member
    Reactie geplaatst op: 28-07-2013 om 02:09

    Beste Kevin Van Steijn,

    Wat vervelend!
    Ik zou toch maar even een mailtje sturen naar support@versio.nl.
    Die kunnen zo snel mogelijk je probleem verhelpen.
    Als er nog overige vragen zijn zie ik ze graag.

    Met vriendelijke groet,

    Tim Schoenmaker

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Kvii Member
    Reactie geplaatst op: 28-07-2013 om 10:50

    Beste Schoenmaker,

    Het is zeker vervelend, ik heb maar 1 cloudbox en kan nu niks meer doen. Ik heb voor de zekerheid ook even een mailtje gestuurd naar support@versio.nl. Helaas is het weekend WN ik verwacht niet snel een antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Kevin van Steijn

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Tim Schoenmaker Member
    Reactie geplaatst op: 30-07-2013 om 02:31

    Beste Kevin Van Steijn,

    Hopelijk word dit snel opgelost!
    Laat het weten.

    Met vriendelijke groet,

    Tim Schoenmaker

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Kvii Member
    Reactie geplaatst op: 30-07-2013 om 22:28

    Beste Schoenmaker,

    Versio heeft gisteren (maandag) contact met mij gezocht en ze vroegen of ik nog een keer wou proberen. Dat deed ik maar helaas, het werkte weer niet. Toen heeft een medewerker van Versio voor mij verwijderd en toen was probleem opgelost en kon ik weer nieuwe VM aanmaken. Prima service dus!

    Met vriendelijke groet,

    Kevin van Steijn

    Vond u dit antwoord nuttig?