1. Rene Groothedde Member

Phocaguestbook instal lukt niet

Topic geplaatst op: 15-07-2013 om 11:18

Hallo Allemaal,

Nadat versio paar dagen geleden update's en onderhoud heeft gedaan werkt mijn phocaguestbook niet meer. Ik heb met verwijderd om op nieuw te installeren alleen het installeren lukt nu niet meer als ik in mijn Admin van Joomla 2.5 ga naar extensie beheer update pakket en installeer kliklt gebeurt er helemaal niks geen foutmeldingen alleen boven in firefox draait rondje met verbinding maken. Ik heb al diverse oplossingen van google geprobeerd maar niks helpt gemaild naar versio die weten het ook niet. Andere extensie installeren gaat perfect.

2. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-07-2013 om 00:42

Beste Rene,

Op onze servers is verder niks aangepast er is ook geen onderhoud geweest, zie ook https://www.secure.versio.nl/nieuwsartikel.php?id=128 . Al onze servers zijn vrijdag op zaterdag nacht met spoed verhuist naar een ander datacenter. Kan je aangeven op welke server je zit en welke foutmelding je krijgt?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-07-2013 om 01:20

Correctie,

Op phoca hebben wij inderdaad een restrictie zitten omdat er vele joomla websites gehackt werden welke gebruik maakte van PhocaGuestBook. Dit is om deze reden niet mogelijk op onze server.

Vond u dit antwoord nuttig?