1. Walter Dijkstra Member

Usage Statistics

Topic geplaatst op: 12-07-2013 om 16:31

Hallo,
    Ik wilde eigenlijk wel is mijn statistieken bekijken over bijvoorbeeld mijn data verkeer maar als ik via de control panel naar Usage Statistics ga en ik vul een datum in en druk op apply dan gebeurt er niets.
    Geen informatie als wat er bijvoorbeeld in een screenshot te zien is op deze website om een cloudbox te promoten.
    iemand een idee waarom ik niets zie?
    Is getest onder Windows 8 met Chrome en IE9

2. Jos De Vos Member
    Reactie geplaatst op: 13-07-2013 om 16:24

Hij werkt bij mij ook niet nee. Zo zijn er nog wel meer dingen waar ik niets van snap.
    De backups werken vaker niet dan wel.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Marcel Koops Member
    Reactie geplaatst op: 31-12-2013 om 07:26

Het heeft even gewerkt, maar sinds 1,5 week is het weer de bekende  no show voor de stats.

Zeer irritant aangezien ik streaming services lever en ik echt een up to date usage statistic panel moet hebben.

Vooral omdat het nog al eens voor komt dat bepaalde streams in een relay staan en ik dan geen overzicht heb op de streaming software van het echte bandbreedte verbruik.

Graag zou ik zien dat Versio hier wat aan doet, voordat ik een vette rekening voor het verbruik voorgeschoteld krijg.

Want ik heb voor deze optie gekozen omdat het flexibel zou zijn, maar dan moeten vooral de usage statistics wel werken voor een beetje overzicht zodat ik een tandje hoger kan schakelen als dat nodig blijkt.

4. Fabrice Member
    Reactie geplaatst op: 16-01-2014 om 01:07

Zie niet waarom jij zou moeten  betalen als hun niet leveren wat beloofd word. Inzicht in stats. Rechter zou hiero ook wel eens zijn met de klant dat er geen duidelijke inzicht in verbruik word gegegeven,

5. Tom Denkers Member
    Reactie geplaatst op: 16-01-2014 om 12:33

De stats worden op de achtergrond wel bijgehouden en er word wel actief mee gerekend, echter zijn we nog bezig met een bugfix om alle massale data resultaten goed te kunnen uitlezen en te kunnen presenteren aan de klant. Met meer dan 900 miljard resultaten is dit een hele opgave waar we druk met de engineers mee bezig zijn.