1. dejavu Member

Domeinnaam met www. werkt niet

Topic geplaatst op: 08-07-2013 om 17:05

Hoi,

Sinds een paar weken heb ik een website lopen bij Versio www.radio-eurodance-classic.eu

Echter heb ik nog bij een andere host het domein www.radio-euro-classic.eu

Deze ochtend wou ik dit domein overbrengen naar Versio. Dit lijkt gelukt te zijn, aangezien ik dit zie in mijn klantenpaneel.

Nadat ik de procedure gestart had, kreeg ik de volgende melding bij het intikken van www.radio-euro-classic.eu

Dit domeinnaam is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. U heeft in uw klanten panel DNS beheer voor deze domeinnaam aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server.

De nameservers van radio-eurodance-classic.eu ken ik.
    Nadat ik bovenste tekst gelezen had, heb ik gekozen voor de tweede mogelijkheid.
    Nadat ik hier alles aangepast had in het klantenpaneel, kreeg ik dan echter een melding van Apache is running toen ik radio-euro-classic.eu in mijn browser tikte.

Ik ben vervolgens naar directadmin geweest en daar vervolgens mijn domein radio-eurodance-classic.eu gekozen.
    Daar heb ik bij domain pointers als alias radio-euro-classic.eu toegevoegd.
    En als ik nu radio-euro-classic.eu word ik doorgestuurd naar radio-eurodance-classic.eu

Echter als ik intik www.radio-euro-classic.eu, krijg ik nog altijd die foutmelding te zien.

Ik heb dan nog eens in directadmin www.radio-euro-classic.eu toegevoegd bij domain pointers, maar dit helpt niet...

Is hier een oplossing voor ?

Alvast bedankt...

Gianni

2. dejavu Member
    Reactie geplaatst op: 08-07-2013 om 19:07

EDIT:

Mijn probleem lijkt opgelost te zijn. Ik heb nu www.radio-euro-classic.eu als pointer ingesteld en na nog geen 10 minuten lijkt mijn probleem opgelost te zijn.

Misschien is het toeval en had ik waarschijnlijk beter een paar uren gewacht tot de name servers zich aangepast hadden...

Vond u dit antwoord nuttig?