1. Babette Polman Member

Website werkt niet na verhuizing

Topic geplaatst op: 16-06-2013 om 16:36

Hoi Mensen,

Misschien dat jullie er me een antwoord op kunnen geven.
    Gister avond was ik het zo zat dat mijn site al een paar dagen offline was, mijn host was Webreus. Ik heb de stap ondernomen om bij versio te gaan. Echter mijn site is héél eventjes online geweest maar is nu al weer de hele dag offline. Ik heb alle bevestigingsmails gehad dat het domijn netjes is overgezet. Weten jullie misschien wat de oorzaak kan zijn? Ook als het gewoon nog een paar dagen kan duren en ik wat meer geduld moet hebben.

Mijn domijn is www.ubercute.nl

Groetjes,
    Babette

2. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-06-2013 om 18:39

Hoi Babette,

Je moet even de nameservers instellen. Zie ook http://www.versio.nl/40-hoe_koppel_ik_een_domeinaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account.html

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Babette Polman Member
    Reactie geplaatst op: 16-06-2013 om 19:29

Ik heb daar gekeken maar de 2 pakketten zijn nog leeg en een mailtje met de gegevens over de dnsnaam heb ik niet gehad, wel veel andere.

4. Peter Spiegelenburg Member
    Reactie geplaatst op: 16-06-2013 om 23:09

Volgens mij zijn dit de nameservers:
    nszero1.axc.nl
    nszero2.axc.nl

5. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-06-2013 om 23:28

Je kan de nameservers van je hosting pakket vinden:
    http://www.versio.nl/35-ik_ben_mijn_hosting_account_gegevens_directadmin_ftp_kwijt_wat_moet_ik_doen.html

6. Babette Polman Member
    Reactie geplaatst op: 17-06-2013 om 07:26

Die nameservers staan er ook. Dat is het vreemde. Ook nogmaals geklikt op wijzigen, maar geen resutlaat. En de ik ben mijn hostingegegevens kwijt ben ik ook al geweest, alleen die pakketten zijn leeg zoals ik al aangaf.