1. Stefan Fransen Member

Inloggen werkt niet?

Topic geplaatst op: 16-06-2013 om 09:43

Als ik probeer inteloggen in mijn direct admin krijg ik een error dat de pagina niet beschikbaar is.
    Maar mijn websites werken wel.
    Ligt dit nu aan mij of aan de server?

Mvg,
    Stefan Fransen

2. jb3691 Member
    Reactie geplaatst op: 01-07-2013 om 14:40

Hoi Stefan dan moet je je firewal uitzetten op je router ben er vandaag ook achter gekomen na veel speur werk

Mvg John

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Julian Jeandor Member
    Reactie geplaatst op: 01-07-2013 om 16:16

Hallo Stefan & jb3691,

Ik heb hetzelfde probleem, maar mijn firewall staat uit. Dit probleem heb ik al een week sinds mijn aanschaf van dit pakket bij versio, de website doet het, maar zodra ik op Directadmin probeer in te loggen, dan valt de ftp URL gewoon weg. Ik kan dus niet mijn instellingen veranderen of een PHP database aanmaken zo.

mvg, julian

4. Richard Member
    Reactie geplaatst op: 07-10-2013 om 00:32

Besten,

Weten jullie zeker dat het IP nummer om naar je directadmin omgeving te gaan gelijk is aan het IP nummer van jullie DNS? - Heeft het hiervoor wel gewerkt om te kunnen inloggen in je directadmin omgeving?

5. Corina Van Driel Member
    Reactie geplaatst op: 07-10-2013 om 15:39

Dit probleem heb ik ook.

Het heeft altijd gewerkt. Is een bestaande site.

De site heeft er afgelopen week een aantal keer helemaal uit gelegen. Nu aan de voorkant wel bereikbaar, maar inloggen in de admin lukt niet.

Mvg Corina

6. P van der Heiden Member
    Reactie geplaatst op: 14-10-2013 om 12:56

Beste,

Ik heb dit probleem ook. sterker nog ik kom helemaal niet meer op de pagina voor het inloggen.

Ook hier heeft altijd alles het normaal gedaan en nooit geen problemen gehad. ik heb ook de firewal uitgezet maar nog steeds geen pagina beschikbaar om in te kunnen loggen.