1. mikromidis Member

Problemen met php 5.4

Topic geplaatst op: 15-06-2013 om 22:34

Hallo,

Ik had voor de update van php 5.2 naar php 5.3 mijn site al in php 5.3 gezet door de welgekende code in .htaccess te plakken.
    Na de update is mijn site automatisch naar php 5.4 gegaan. Nu kreeg ik een foutmelding (ZIE ONDERAAN BERICHT) boven mijn amdin menu in Joomla en bovenaan mijn site zelf waar ik geen weg mee weet. Dus ik dacht mijn site gewooon weer in php 5.3 te zetten, maar dan is geen enkele map meer schrijfbaar! :(
    Kan iemand me hierbij helpen? Hoe krijg ik of de maprechten in php 5.3 goed of hoe krijg ik de foutmelding weg in php 5.4?

Foutmelding:

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/*****/domains/****.be/public_html/plugins/system/mediabox_ck/mediabox_ck.php on line 62

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/*****/domains/******.be/public_html/plugins/system/mediabox_ck/mediabox_ck.php on line 63

Strict Standards: Declaration of Rb_AbstractModel::getTable() should be compatible with JModel::getTable($name = '', $prefix = 'Table', $options = Array) in /home/*****/domains/*****.be/public_html/plugins/system/rbsl/rbsl/rb/model.php on line 12

Strict Standards: Declaration of JXiFormsModelConfig::save() should be compatible with Rb_Model::save($data, $pk = NULL, $new = false) in /home/*****/domains/******.be/public_html/components/com_jxiforms/jxiforms/models/config.php on line 13

Strict Standards: Declaration of Rb_Table::load() should be compatible with JTable::load($keys = NULL, $reset = true) in /home/*****/domains/*******.be/public_html/plugins/system/rbsl/rbsl/rb/table.php on line 324

Strict Standards: Declaration of Rb_Table::save() should be compatible with JTable::save($src, $orderingFilter = '', $ignore = '') in /home/******/domains/*****.be/public_html/plugins/system/rbsl/rbsl/rb/table.php on line 324

2. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-06-2013 om 23:09

Zie https://www.secure.versio.nl/2150-joomla_problemen_na_php_update.html

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Michelle Pourquie Member
    Reactie geplaatst op: 20-11-2013 om 07:54

Ik heb een probleem en kon geen mail openen dus doe ik het maar zo. 

Ik heb een domeinnaam en hosting overgenomen en toen kon ik niet bij directadmin inloggen dit is Door jullie hulp gelukt nu heb ik alleen een probleem dat de hele site weg is. Hoe krijg ik de site terug. 

Vond u dit antwoord nuttig?