1. Tom Delgat Member

Google apps instellen

Topic geplaatst op: 06-06-2013 om 13:10

Hallo,

Ik wil graag Google apps gebruiken voor het ontvangen van mijn e-mail op mijn domein dat bij Versio staat gereageerd en ook mijn website wil ik graag hosten bij Google Sites. Ik ben echter een totale leek op het gebied van DNS-instellingen en het lijkt met niet te lukken om mijn DNS records in te stellen.

Kan iemand mij exact tonen (eventueel via screenshot) wat ik bij mijn DNS-records moet instellen of kan Versio dit doen in mijn plaats? Ik heb al vanalles geprobeerd bij de helpfuncties van Google maar raak er niet wijs uit.

2. Onderkoffer Member
    Reactie geplaatst op: 09-06-2013 om 08:29

Ik heb exact hetzelfde probleem. De MX records lukte me nog wel, maar de A records... ik begrijp er weinig van. Zie ik bij Versio slechts 1 IP-adres genoemd bij de A-records. Google zegt dat ik vier verschillende A-records moet ingeven.

Het lijkt me dat Google Apps voor elke Versio-gebruiker dezelfde manier van instellen vereist. Kan Versio hier niet is een postje of artikeltje aan wijden hoe je Google Apps moet instellen??

Vond u dit antwoord nuttig?

3. NightQuest Member
    Reactie geplaatst op: 11-06-2013 om 18:03

Het is nogal moeilijk om dit uit te leggen maar ik wil jullie hier gerust mee helpen of dit voor jullie aanpassen.
    Als jullie dit willen mogen jullie mij gerust mailen op support@kevjoe.com.

Vond u dit antwoord nuttig?