1. Joerserneem Member

    Mailserver reageert niet

    Topic geplaatst op: 30-05-2013 om 18:15

    Heb meerder e-mailaccounts en die zijn ingesteld volgens instructie
    http://www.versio.nl/31-wat_zijn_de_pop_imap_gegevens_van_mijn_email_account.html

    Heb gekozen voor imap en de beveiligde verbinding.
    Inkomend: mail.axc.nl, poort 993, SSL aan
    Uitgaand: mail.axc.nl, poort 465, SSL aan

    De e-mail komt meestal wel binnen, maar toch klaagt Outlook de hele dag en de iPhone zo af en toe.

    iPhone foutmelding; De e-mailserver reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.

    Outlook foutmelding; Taak mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ... rapporteert fout. Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ..... kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

    Versio geeft aan dat zij het probleem niet kunnen reproduceren.
    Weet iemand een oplossing?

  2. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-05-2013 om 00:06

    Beste,

    kan je dit ook even mailen naar support@versio.nl? geef je directadmin username aan + e-mail account waar je dit op hebt, wij zullen dit dan na kijken.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Joerserneem Member
    Reactie geplaatst op: 31-05-2013 om 13:54

    Het ziet er naar uit dat het opgelost is.
    Versio heeft wat max connectie settings aangepast op deze server.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Joerserneem Member
    Reactie geplaatst op: 31-05-2013 om 15:03

    Het probleem is opgelost.

    Vond u dit antwoord nuttig?