1. OpticO Member

    DirectAdmin update

    Topic geplaatst op: 21-05-2013 om 11:18

    Ik heb mijn DA geupdate middels de link die in DA beschikbaar was. Ik ben alleen bang dat dit niet helemaal goed is gegaan. Als ik nl nu mijn DA wil bereiken middels :2222 dan krijg ik de error dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Als ik middels SSH mijn DA wil restarten krijg ik deze error:

    service directadmin restart
    Stopping DirectAdmin: [FAILED]
    Starting DirectAdmin: /bin/bash: /usr/local/directadmin/directadmin: /lib64/ld-linux-x86-64.so.2: bad ELF interpreter: No such file or directory
    [FAILED]

    Ik kan dus mijn DA niet meer bereiken en inloggen nu. Help! Is er iemand die weet wat ik nu het beste kan doen? Mijn sites en emailadressen en databases en dergelijke zijn allemaal wel goed en alles werkt. Behalve mijn DA. Bedankt!!

  2. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-05-2013 om 01:07

    Beste,

    Dit houd in dat je licentie op het verkeerde OS staat in het klanten paneel. pas dit aan en doe de update opnieuw.

    Vond u dit antwoord nuttig?