1. Stichting Kerkrade, Gisteren En Vandaag Member

No route to hiost

Topic geplaatst op: 21-05-2013 om 08:03

Hoi,

Ik krijg bij het herstarten van mijn cloudbox de melding:
    No route to host - connect (2)
    iemand een idee wat dit is, waar dit door komt en hoe dit te verhelpen is (als je geen toegang meer hebt tot het systeem)

ruud

details:

Date21 May 07:03:36
    ActionRebootVirtualMachine
    StatusFailed
    TargetVirtual Machine#qs7cgvq6dnv4ck
    Started at21 May 07:03:52
    Failed at21 May 07:03:55
    Hypervisornode06
    Output
    Remote Server: 10.0.50.11
    Fatal: No route to host - connect(2)
    Executing Rollback...

2. Kasper Member
    Reactie geplaatst op: 21-05-2013 om 08:38

Ik heb het zelfde probleem. Ergens vannacht is alles down gegaan. Probeerde via het controlpanel de vps opnieuw te starten maar met het zelfde resultaat als Ruud Habets.

Gok dat het probleem bij versio ligt

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Tom Van Moorsel Member
    Reactie geplaatst op: 21-05-2013 om 09:10

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd te rebooten maar vanaf dat moment blijft de server down in mn dashboard.

4. Kasper Member
    Reactie geplaatst op: 21-05-2013 om 10:18

Was inderdaad een probleem bij versio. Inmiddels ben ik weer in de lucht met alles

5. Stichting Kerkrade, Gisteren En Vandaag Member
    Reactie geplaatst op: 21-05-2013 om 11:56

Mijn zaken werken ook weer. Heeft iemand nog een communciatietip voor Versio? :-)

6. Kasper Member
    Reactie geplaatst op: 23-05-2013 om 13:50

En wederom een storing op node06. De tip van de chatmedewerker van versio was om zodra de storing over is een andere node te kiezen.

Ik lees dus tussen de regels door dat het probleem niet definitief opgelost is maar nog vaker terug kan gaan komen. Daarom een overstap naar een andere node

7. zmip Member
    Reactie geplaatst op: 24-05-2013 om 12:21

Had hetzelfde probleem hier gisteren. Lekker, na 1 dag de VPS te hebben ingericht alles al offline. En dan blijkt het probleem niet eens door mezelf te kunnen worden opgelost. Node06 was blijkbaar de boosdoener, dus volgde ik de instructies op voor een migratie ("Migrate Virtual Machine") naar een andere node. Echter: er waren geen andere nodes te kiezen. Ook weer lekker. Mijn eerste ervaringen met Versio's Cloudbox VPS zijn dus niet om over naar huis te schrijven...
    Inmiddels is er, weer met tussenkomst van Versio, een vrije node mogelijk gemaakt.
    Ik dacht dat de lol van zo'n VPS was dat je een stuk autonomer aan het werk kon. Heb ik me vergist?