1. sogett Member

Melding Notitie voor de eigenaar van dit

Topic geplaatst op: 19-05-2013 om 01:13

Als ik naar mijn url to ga (www.huppelduif.nl) dit is niet het echte adres, dan wordt de server niet gevonden. als ik middels huppelduif.nl naar mijn site ga krijg ik onderstaande melding. Het enige wat in de tussentijd is gebeurd is het toevegen van een ander domein op dezelfde server(deze is inmiddels online). Volgens mij heb ik niets verandert in de DNS instellingen. Bovendien heeft de nieuwe site dezelfde instellingen als de "oude" site. Ik heb geprobeerd om de DSN nameservers opnieuw in in te stellen, maar dat heeft tot niets geleid.

159.253.0.110

Notitie voor de eigenaar van dit domein::
    Dit domeinnaam is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. U heeft in uw klanten panel DNS beheer voor deze domeinnaam aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server.

2. sogett Member
    Reactie geplaatst op: 21-05-2013 om 00:09

Bovenstaande post is opgelost. Alle domeinen opnieuw aangemeld aan de domeinservers. na enkele uren alles weer online

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Anouar Driouech Member
    Reactie geplaatst op: 23-05-2013 om 10:38

Ik heb hetzelfde probleem. hoe los ik dit op?

Vond u dit antwoord nuttig?