1. Leonie Kramer Member

Spamassassin verandert?

Topic geplaatst op: 12-05-2013 om 08:36

Sinds deze week lijkt het wel of Spamassassin veranderingen heeft ondergaan. voorheen werden spammails rechstreeks naar mijn spambox gestuurd, nu komen ze allemaal binnen in mijn inbox. Ook als ik aangeef: "delete spam" komen alle spam mails gemarkeerd als ***spam*** mijn inbox binnen. Wat te doen om de oude werking van Spamassassin terug te krijgen?

Zelf heb ik niets gewijzigd afgelopen 6-7 maanden alleen dan gisteren aangevinkt :"delete spam"

2. caravanverhuurbrabantnl Member
    Reactie geplaatst op: 12-05-2013 om 11:49

Hier exact hetzelfde op server 77. Een kort overzicht van de pagina "Spamassassin Setup" in DirectAdmin:

SpamAssassin is currently enabled.

Where do you want the spam to go?
    Send the spam to the appropriate users's spam folder.

Graag z.s.m. een oplossing !

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Miriam Steger Member
    Reactie geplaatst op: 12-05-2013 om 14:59

Hier precies hetzelfde op server 51. Normaal gaat alle spam hoger dat 3 rechtstreeks het "riool" in, maar nu komt alles met een melding van spam toch binnen. Erg vervelend om alles handmatig weer te verwijderen van tig accounts!!

4. Leonie Kramer Member
    Reactie geplaatst op: 12-05-2013 om 20:21

Heb dit onderwerp doorgezet naar support Versio. Hopelijk komen ze snel met een oplossing.

5. Dennis Brandt Member
    Reactie geplaatst op: 13-05-2013 om 11:51

Ik heb hetzelfde probleem op Server 44.
    Erg irritant.

6. Sam77 Member
    Reactie geplaatst op: 13-05-2013 om 14:23

Het zelfde hier

7. Johan De Jong Member
    Reactie geplaatst op: 13-05-2013 om 16:06

Hier idem. Is er al zicht op een oplossing?

8. Tom Denkers Member
    Reactie geplaatst op: 13-05-2013 om 16:37

Wij hebben vanmorgen een patch doorgevoerd die de bug in de nieuwste versie van spamassassin moet ondervangen. Checkt u s.v.p de spam instellingen, voert u deze eventueel opnieuw in en check het vervolgens opnieuw. Mocht het nog niet werken dan vraag ik u een email te sturen naar support@versio.nl Via die manier kan ik u verder helpen.