1. chrisR Member

E-mail van Versio

Topic geplaatst op: 23-12-2011 om 12:04

Ik heb een e-mailbericht van versio gekregen waarin zij het volgende zeggen:

"U heeft een account met gebruikersnaam .............. op server 44. Deze server wordt 22 december om 23:00 overgezet naar ons nieuwe tweede generatie high availability cluster die volledig in ons eigen beheer is. Het verschil met onze eerste high availability cluster is dat deze cluster volledig in eigen beheer draait en dat er dus niet bezuinigd is op hardware."

Ook zou ik IP adressen aan moeten passen en nameservers aan moeten passen. Nu zegt mijn outlook dat het mogelijk om phising gaat. Heeft Versio inderdaad deze mail verzonden! en hebben meer mensen deze mail ontvangen???

2. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 23-12-2011 om 12:14

Kijk in de header van je email of het van versio komt.

Maar zover ik weet werden gisteren een paar overgezet naar een high cluster. Dus ik denk dat het wel oke is. De mijne is ook overgezet, en moest niks doen, zelf de domeinen werkete zonder de dns nog eens in te voeren. Maar voor de zekerheid heb ik het toch gedaan.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. RayHammer Member
    Reactie geplaatst op: 23-12-2011 om 12:16

Als je kijkt in de home van versio zie je dat server 44 is overgezet.

4. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-12-2011 om 12:51

Het gaat dus niet om phishing. Zie ook https://www.secure.versio.nl/nieuwsartikel.php?id=82