1. Harry Vermeulen Member

VPS blijft hangen bij het opstarten

Topic geplaatst op: 07-05-2013 om 21:08

Beste allemaal,

Ik heb afgelopen zondag een VPS hier aangeschaft en heb gelijk 2 cloudboxes genomen omdat dit ook beter uitkwam met direct admin etc.
    Ik heb gelijk via een template centos 6.2 erop gegooit. Maar kon nadat dit klaar was niet op de server komen via SSH.
    Via de console leek alles in orde maar omdat het toch een schone installatie was heb ik mijn virtuel machine destroyed en opnieuw aangemaakt omdat ik ervan uitging dat er iets mis was gegaan met de installatie van de OS.
    Dit heeft het probleem niet opgelost en heb ik gisteren maar contact opgenomen met de helpdesk hier maar toen kreeg ik een kort mailtje terug dat schijnbaar mijn VPS blijft hangen bij het opstarten en verder geen extra informatie.

Nu is mijn vraag dus hoe kan ik dit oplossen? En ligt het aan mij of is dat allemaal een beetje raar bij een verse installatie van een standaard template.

Ik heb trouwens deze virtuel machine ook destroyed en andere templates voor een nieuwe virtuel machine geprobeerd maar ik blijf hetzelfde probleem hebben.

2. Robin Moors Member
    Reactie geplaatst op: 21-05-2013 om 12:29

Ik heb hetzelfde aan de hand met een ubuntu 12 installatie.
    Die blijft na het opstarten ook steeds vastlopen,
    maar na een paar keer opnieuw proberen starten lukt het meestal wel :)
    Het is wel geen nieuwe installatie, maar een bestaande die af en toe opnieuw moet opstarten...
    Ik doe dan een stop van de virtuele machine (via power off!) en daarna een gewone startup.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-05-2013 om 01:06

Beste,

zet autoscaling eens uit. Dit zal het probleem moeten oplossen.

Vond u dit antwoord nuttig?