1. chatuliem Member

Snapshots en backupruimte

Topic geplaatst op: 05-05-2013 om 17:37

Twee vraagjes heb ik. Ik heb een Cloudbox kun je dan 30 snapshots per maand maken? In feite dus zo'n beetje elke dag?
    En de tweede vraag: ik las dat je 30 Gb backup ruimte had, is dat dan extra?

2. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-05-2013 om 23:24

Beste, de 30GB is de backup ruimte dit gaat van de backups af voor snapshots. De snapshots/backups zijn niet heel groot en zijn ongeveer 1 a 2 GB.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. eenklant Member
    Reactie geplaatst op: 14-05-2013 om 22:18

@Wesley Berendsen, kijk daar heb ik nu een probleem mee, als ik ga kijken bij de link cloudbox vps staat er het volgende;
    --------
    30 Snapshots
    U kunt maximaal 30 snapshots van uw virtuele server(s) maken, dit kunt u ook automatiseren.
    --------
    30 GB Externe Back-up Ruimte
    U heeft de beschikking over 30 GB externe back-up ruimte die u vrij kunt verdelen.
    --------
    Dus dat zijn twee aparte opties, blijkbaar is dat niet het geval en noem men zoiets misleidende reclame.

4. chatuliem Member
    Reactie geplaatst op: 14-05-2013 om 22:47

Voor de duidelijkheid: heb ik nu 100 Gb + 30 Gb aan backup. Of gaat die backup ruimte van de harde schijf ruimte af?

5. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-05-2013 om 00:49

Je hebt de 100GB diskspace en de 30GB extra backup ruimte. daar worden de backups in opgeslagen. je kan er 30 in totaal maken of als de 30GB vol zit gaat de oudste backup weg.