1. Interdomein Member

Technische contactpersoon domeinnaam

Topic geplaatst op: 26-04-2013 om 12:06

Is het mogelijk om mijzelf automatisch als technisch contactpersoon op te geven bij het registreren van domeinen? Ik gebruik ResellerCP (nog wel, heb er al aardig wat problemen zoals verkeerde bedragen in de mail naar de klant door uitschakelen btw). Ik heb de nameservers al aangepast, maar verder komt er niets van mijn naam (interdomein) terug in de domeinregistratie wat voor de klant vreemd is. Tevens wil ik bij technische problemen benaderd worden en niet de klant (leek).

gr Patrick

2. John-Pierre Cornelissen Member
    Reactie geplaatst op: 05-05-2013 om 16:48

Patrick, ik ben ook benieuwd naar het antwoord, heb je dat ooit gekregen? thx

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Interdomein Member
    Reactie geplaatst op: 05-09-2013 om 23:50

Beste versio, is hier al een mogelijkheid voor?

4. eenklant Member
    Reactie geplaatst op: 06-09-2013 om 06:32

" Al onze reseller pakketten zijn 100% white label: Uw klanten zullen nergens een verwijzing naar Versio vinden"

Dus normaal zou er nergens een verwijzing mogen zijn

5. Marco Boers Member
    Reactie geplaatst op: 18-11-2013 om 11:47

@eenklant
    Interdomein zegt ook niet dat er een verwijzing is naar versio maar een verwijzing naar zijn klant, en dat is dus wel 100% whitelabel, echter wil hij dat niet de klant het technisch contactpersoon is maar hijzelf, vanzelfsprekend lijkt mij.

On topic:
    @Interdomein
    Dit is helaas niet mogelijk, versio gebruikt voor het registreren 1 email adres voor beide administratieve en technische contactpersoon.

Het is wel een functie die ik ook graag zou zien

6. Internet Services Member
    Reactie geplaatst op: 27-11-2013 om 13:40

Deze vraag heb ik ook al twee keer gesteld.

Waarom kunnen we geen Technisch Contact persoon opgeven net zoals bij andere providers versio?

laat in iedergeval dan weten waarom dat niet kan