1. Albert Bosch Member

Domeinnaam koppelen aan nas server

Topic geplaatst op: 24-04-2013 om 16:08

Hallo, hoe kan m'n domeinnaam koppelen aan m'n nas server met vast ip adres zodat ik niet steeds het ip adres moet typen.
    voorheen had ik dit bij hostingdiscounter wat prima werkte. Omdat ik alle domeinen en hosting bij één bedrijf wil hebben ben ik overgestapt naar versio.

2. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-04-2013 om 23:56

Beste,

Je kan in het klanten paneel van Versio DNS beheren. Dit kan via het klanten paneel van Versio via Uw domeinen --> overizcht domeinen --> vergrootglas achter uw domein --> DNS/Nameservers --> DNS beheren. Hier kan je alle A records instellen van een domein.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Didier Van Uffelen Member
    Reactie geplaatst op: 05-05-2013 om 00:44

Helaas kan er met een A record in DNS geen poort worden ingegeven (dacht ik toch). Dus een redirection zal misschien een betere oplossing zijn..

4. Albert Bosch Member
    Reactie geplaatst op: 06-05-2013 om 16:26

Hallo, bedank voor voor de reactie's.. ik heb bij DNS beheren het ip adres van m'n nas server ingevoerd. Daarna een dag gewacht en het werkt goed. Domeinnaam blijft nu staan en veranderd nu niet meer in ip adres wat je met redirection wel hebt. Hierdoor werken alle gekoppelde apps op m'n telefoon ook weer goed, super bedank.