1. hermw Member

DirectAdmin

Topic geplaatst op: 16-04-2013 om 16:20

Ik gebruik het niet vaak, dus daarom moet ik elke keer als ik het wel gebruik heel lang zoeken voor ik de DirectAdmin een keer gevonden heb.
    Kan dat niet simpeler/directer/overzichtelijker?

2. MEEUW Member
    Reactie geplaatst op: 16-04-2013 om 16:57

Nee, simpeler kan niet.
    Er zijn veel systemen, maar die zijn net zo als deze.
    Ik vind deze nog niet zo onoverzichtelijk btw.
    www.domeinnaam.nl:2222 inloggen en rustig kijken :)

Vond u dit antwoord nuttig?

3. insandouts Member
    Reactie geplaatst op: 22-04-2013 om 20:30

Helemaal mee eens. Ik vind dat dit vrijwel niet te vinden is op de site, ook niet in de FAQ. Maak nu gewoon in het Klanten panel bij Overzicht domeinnamen bij de details onder het Vergrootglas ook een link naar de DirectAdmin. Daar verwacht je namelijk die informatie en gezien het aantal topics hierover meer klanten. Zo moeilijk is dat is dat toch niet en scheelt je een hoop uitlegwerk op het forum /FAQ.

4. insandouts Member
    Reactie geplaatst op: 22-04-2013 om 20:32

Ook jammer dat je reactie post hier niet meer kan aanpassen en alleen maar een nieuwe kan plaatsen.

5. Youri Reinink Member
    Reactie geplaatst op: 23-04-2013 om 15:50

Ik heb er net als MEEUW niet zo'n problemen mee.
    Je kan idd gewoon www.jouwdomein.nl:22222 of je maakt gewoon even een favoriet aan en dan ben je met 1 klik op de muis klaar.

6. Pasha Khosousi Member
    Reactie geplaatst op: 27-05-2013 om 00:43

Ik ben er ook helemaal mee eens. Ik ben een nieuwe klant en kreeg een email waar ik een database kan aanmaken maar werd niet verteld dat ik me moet rot zoeken. Ik weet nog steeds niet. Ik heb een mail gestuurd naar versio in de hoop heel snel antwword hierop kan krijgen.

7. Mohamed Brahmi Member
    Reactie geplaatst op: 01-06-2013 om 01:51

Zoals je leest en aan de hand van de verhalen over Versio en dat ze zoveel ervaring hebben met Webhosten. Hoe kunnen ze control panel verstop waardoor nieuwe klant nauwelijks bij domeinnaam kunnen komen. Ik begin te twijfelen aan de klantvriendelijkheid van deze webhoster.

8. TBoersma Member
    Reactie geplaatst op: 05-06-2013 om 10:10

Als ik naar www.domeinnaam.nl:2222 dan kom ik helemaal nergens.

9. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-06-2013 om 11:32

Je kunt inloggen op het versio klanten panel op https://www.secure.versio.nl/accountpanel.php . Hierna kunt u gaan naar "Uw hosting pakketten" en dan naar "Overzicht". Klik op het vergrootglas achter uw hosting pakket en klik op "Informatie bekijken".

Voor het aanmaken van een mysql database kun je kijken op de volgende video bekijken: http://www.versio.nl/vidtut.php?id=12

10. NightQuest Member
    Reactie geplaatst op: 11-06-2013 om 19:52

Veel eenvoudiger kan het echt niet, gewoon je domein.nl:2222 doen.
    Bij andere systemen is het niet veel beter hoor, zo heb je op Plesk (een ander soort controlepaneel) het nummer 8443 (nog moeilijker te onthouden) en is het bij cPanel cp.domein.nl

11. Babette Polman Member
    Reactie geplaatst op: 16-06-2013 om 20:47

Als ik ook www.mijndomijn.nl:2222 krijg ik ook niets. En een mail heb ik naar mijn weten ook nog niet gehad. Zucht... ik ben al zn dummie op dit gebied. Mijn hostpakketten zijn leeg. Iemand een idee?

12. Brigitte Van Liefferinge Member
    Reactie geplaatst op: 25-06-2013 om 21:02

Hier hetzelfde, zet met een klik een website op internet. Ben ondertussen twee weken verder, foto's lukken niet en nu kom ik plots in één of ander ding waar ik die database vond alleen weet ik niet wat ermee aan te vangen. Als ik het goed bekijk met de meldingen die ik daar heb staan krijg ik geen web online hoor. Als het de bedoeling is dat je heel je php enz. nog moet gaan configureren dan moeten ze dit spul hier verkopen als zijn voor echte ontwerpers en niet voor beginners. Ik erger me dood !!!