1. Michael Diels Member

Domein via omweg?

Topic geplaatst op: 04-04-2013 om 23:23

situatie, domeinnaam NIET geregistreerd via Versio en momenteel niet gehost bij Versio. Ondertussen wil ik nieuwe site aanmaken WEL bij Versio, maar bestaande site moet met domeinnaam blijven werken.

Wanneer ik domeinnaam toevoeg in mijn hostingpakket en ik installeer vervolgens cms, dan ga ik telkens naar domein.be (wat nog gehost is bij andere hoster). Is er een mogelijkheid om naar de cms te gaan op een ander manier, vb. server.tld/user/domein.be ???

Dank u!

2. Herman Content Member
    Reactie geplaatst op: 06-04-2013 om 22:33

Hallo Micheal ,

Ik heb een ongeveer deze zelfe vergelijkbare situatie als wat jij hebt. Ik wil ook een domeneinaam be laten verhuizen van een hosting bedrijf in Belgie (waar we beiden van daan komen vermoed ik ? , ik in elk geval wel)

Als jij zoals ik zelf je naam en adres plus de naam van je website
    kan zien staan bij DNS be dan moet je een verhuis code van hun krijgen die je hier bij Versio moet invullen , dat is wat ik ook moet doen. Ik (en jij ook) moet nu eerst wachten en dat kan een 3 tal weken duren voor ik die code ontvang via mail , en die moet ik dan over dragen hier aan Versio en dan is de zaak rond en kunnen we onze website dan echt online zetten. Zo moet het gaan vermoed ik ben hier ook pas een nieuwe klant. Moet zelf nog eerst gaan betalen of ik ben geen klant en dat ook niet geval zijn.

Hopelijk heb ik je hiermee verder kunnen helpen ? zo niet informeer bij je vorige hoster , DNS , of hier bij de nieuwe hoster als er je nog niet uitkomt ?

Groeten van uit Gent

Herman

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-04-2013 om 03:03

Hallo, probeer even op deze manier: http://www.versio.nl/57-hoe_kan_ik_mijn_website_uittesten_zonder_de_dns_te_wijzigen.html

Vond u dit antwoord nuttig?