1. Koen Schiepers Member

Problemen met website online plaatsen

Topic geplaatst op: 31-03-2013 om 17:49

Geachte,

Ik heb overlaatst voor het allereerst geprobeerd om een site te maken via dreamweaver zonder it-achtergrond. Dit is half gelukt , de sitenaam is www.lionel-messi.nl . Wanneer ik naar de url ga zijn er geen foto's te zien en ook mijn bovenste balk is onzichtbaar terwijl mijn benedenbalk wel zichtbaar is , dit is heel raar. Ook mijn navigatie boven is onzichtbaar terwijl dit wel zichtbaar is als ik previeuw zie in dw.

Ik heb niet goed door hoe je een site moet uploaden naar het internet , ik heb dit in dreamweaver en met het programma filezilla gedaan. Of ben ik verkeerd en is 1 van de de 2 ook genoeg.

Dank bij voorbaat

Koen Schiepers

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-04-2013 om 04:27

Hallo, plaats al je bestanden en mappen van de website even zoals deze staan op je pc in de map domains -> lionel-messi.nl -> public_html Je doet dit best via FileZilla. Indien afbeeldingen niet getoond worden kan je de paden even nakijken in de broncode.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Koen Schiepers Member
    Reactie geplaatst op: 01-04-2013 om 14:04

Hey , bedankt alvast , uiteindelijk heb ik mijn broncodes gekopieerd naar kladblok , mijn webhostingaccount gereset en opnieuw begonnen. Nu krijg ik sindsdien ik dat gedaan heb dit te zien op mijn site:

Not Found

The requested URL / was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2 Server at www.lionel-messi.nl Port 80

Iemand enig id hoe dit op te lossen ?

Dank bij voorbaat.

Koen Schiepers

4. Thomas Van Der Steen Member
    Reactie geplaatst op: 01-04-2013 om 14:29

Misschien dom antwoord, maar heb je de hoofdpagina wel staan in index.php of index.html?

5. Koen Schiepers Member
    Reactie geplaatst op: 01-04-2013 om 15:49

Ja hoor hij staat in index.html Ik ben pas begonnen met sites te maken via dreamweaver , maar het is allemaal nog een beetje complex , mijn bedoeling is om een paar statische websites te maken. Misschien moet ik mij omscholen en wordpress leren , ik heb gelezen dat wordpress vrij eenvoudig mee te werken is. In het begin zal alles complex zijn ! groeten koen

6. Thomas Van Der Steen Member
    Reactie geplaatst op: 01-04-2013 om 15:56

Zelf maak ik uitsluitend gebruik van notepad++, dus voor mij is dreamweaver al te veel 'luxe'. Ik vind het gewoon leuk om codes te schrijven en te puzzelen, en ben ook maar een beginnende hobby'ist. Maar dan loop je natuurlijk wel tegen dit soort problemen.