1. GertS Member

Website geblokkeerd wegens spam

Topic geplaatst op: 25-03-2013 om 17:35

Beste, gisteren ontving ik een mail: "Warning: 1000 emails have just been sent by *** (hostingaccountnaam)" Vandaag bericht van Versio dat ze mijn account geblokkeerd hebben omdat spam wordt verzonden vanaf de site.
    Het gaat om een Joomlawebsite. Ik kan niet meer aanmelden op DirectAdmin en kan de site niet meer benaderen via FTP. Enkel het Klantenpaneel werkt nog.
    Mailtje gestuurd naar Versio, maar reactie laat reeds uren op zich wachten.
    Kan iemand me zeggen hoe ik dit probleem best aanpak? Ik beschik over een recente backup dat ik kan terugzetten wanneer Versio mijn toegang herstelt. Maar dan?
    Via klantenpaneel kan ik een nieuw wachtwoord creëren voor DirectAdmin en op de site kan ik wachtwoorden aanpassen, maar ik vermoed dat dit niet volstaat?
    Kan dit probleem in DirectAdmin opgelost worden?
    Alle hulp wordt in grote dank aanvaard!

2. TazyNL Member
    Reactie geplaatst op: 25-03-2013 om 18:23

Mail Versio hier over en zij zullen je verder informeren hoe en wat.

Wees blij met die 1000 mails. Bij mij was aantal weken terug 25 keer meer. Heb toen alles verwijderd omdat ik niks tussen bestanden kon vinden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. GertS Member
    Reactie geplaatst op: 25-03-2013 om 18:52

Tazy, bedankt voor je reactie. Kun je me zeggen wat je bedoelt met "alles verwijderd"? Ik wil graag weten wat ik moet gaan doen om het op te lossen. Ik wil m'n site zo snel mogelijk weer online! Het uitblijven van reactie van Versio is echt teleurstellend.

4. Gyan Member
    Reactie geplaatst op: 25-03-2013 om 19:24

GertS, je moet gelijk een chatsessie aangaan met Versio, zojuist is mijn website door Wesley online gezet, een andere medewerker had het doodleuk geblokkeerd omdat mijn website aan het updaten was. Succes ermee.

5. TazyNL Member
    Reactie geplaatst op: 25-03-2013 om 20:14

Er was volgens versio een script tussen mijn bestanden van website. Ik heb alles doorgezocht en kon geen een ongewenst script vinden.

Toen heb ik hele website verwijderd. Maar wat ik erg raar vind is dat zulke dingen erg vaak bij versio gebeuren. Aantal mensen die ik ken en allemaal hosting bij andere bedrijven, kunnen mij zulke problemen niet bevestigen bij die bedrijven.