1. dutchy2504 Member

Blijf problemen houden met email

Topic geplaatst op: 24-03-2013 om 16:55

Ik heb nu al een tijd problemen met het emailadres van mijn site. Eerst kon ik alleen maar emails verzenden, ontvangen lukte niet. Dit is nu opgelost, maar om de een of andere reden weigert 'ie nog steeds om ontvangen emails door te sturen.
    Het maakt niks uit wat ik invul als ontvangend emailadres, ik heb hotmail, gmail en chello gebruikt, maar er wordt helemaal niks doorgestuurd.

2. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 27-03-2013 om 00:43

Beste Dutchy,

Komen er ook foutmeldingen op terug of helemaal niks? Ik denk dat je het beste even je vraag / probleem kan voor leggen bij support@versio.nl . Geef ook aan wat je directadmin username is + vanaf waar je mailt, waar naar toe en waar het heen zou moeten gaan.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. dutchy2504 Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2013 om 16:04

Wesley, ik ben nu al vanaf 17 maart aan het mailen met support, en ik krijg allemaal mailtjes van jullie met opdrachten dat ik een printscreen vd DNS moet sturen en dingen in de DNS moet wissen, en vooral erg veel mailtjes dat de boel nu toch echt zou moeten werken..........terwijl het enige dat aankomt mailtjes van mijn gmail-account zijn. Ik heb ondertussen het mailadres zelf geprobeerd, contactmailtjes via de site geprobeerd, verschillende hotmail accounts laten sturen, vanaf mijn studentenmail gemaild, ik heb vrienden met eigen sites laten mailen, op emails vanaf mijn gmail account na komt er niks, maar dan ook echt niks in mijn inbox, of zelfs spambox terecht.

Dit icm het feit dat echt niemand die naar me mailt een foutmelding krijgt teruggestuurd is gigantisch frustrerend wanneer je een webshop probeert te runnen.

Vond u dit antwoord nuttig?