1. Vildan Korjenic Member

Escalatieprocedure

Topic geplaatst op: 23-03-2013 om 11:47

Goedemorgen!

Ik heb sinds een tijdje zowel bij Versio als bij Strato wat hostingzaken lopen en het is gebleken dat de kwaliteit van deze twee partijen een wereld van verschil is. Strato heeft een horkerige klantenservice met waardeloze support en Versio doet het tegenovergestelde. Dat is voor mij reden om de hele boel naar Versio te verhuizen.

Probleem: er staan nog twee domeinnamen bij Strato geregistreerd die ik mee wil nemen naar Versio. AUTH-codes (EPP-codes) opgevraagd bij Strato, alleen zijn dit volledige verkeerde codes, Strato kan/wil me verder niet helpen. Contact opgenomen met SIDN en zij raadden mij aan Versio te vragen een escalatieprocedure te starten.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoelang duurt zoiets? Hoe werkt dit precies?

2. Paul Doormalen Member
    Reactie geplaatst op: 08-04-2013 om 16:34

Beste Erik,

Breek me de bek niet open maar ben onlangs 3 maanden bezig geweest om een domein van Strato weg verhuist te krijgen naar mijn eigen resellerpakket.

Uiteindelijk bleek dat ze wél al mijn klantenlogin verwijdert hadden. ik zou het domein weer kunnen gaan verhuizen wanneer ik het pakket weer zou laten aktiveren. Dan kon ik nl de Auth-code op kunnen vragen. Afgelopen week was ik daar zo ontzettend klaar mee dat ik ze een laatste mail gestuurd heb met het verzoek om onmiddellijk de Auth-codes te sturen omdat ze anders konde rekenen op idd een escalatieprocedure én uiterard alle kosten voor het maanden off-line zijn én bijkomende kosten. Binnen één uur kreeg ik een schaapachtige reactie terug "dus u wilt alleen Auth-code ?" (grrrrr JAAA Zo niet dan tóch máár met schadeclaim!!). Binnen een half uur had ik de codes maar heeft me al met al 3 maanden gekost.

Ik zeg; hulde voor de snelle doeltreffende reacties van Versio en Strato..... gelukkig ligt dat tijdperk ver achter me inmiddels ;)

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Paul Doormalen Member
    Reactie geplaatst op: 08-04-2013 om 16:36

Ohwww vergeet even inhoudelijke reactie.

Hoe gaat het als je de codes nogmaals opvraagt, krijg je dan telkens de zelfde "foute" codes ?

Vond u dit antwoord nuttig?