1. JeroenM Member

DNS instellingen(?)

Topic geplaatst op: 19-03-2013 om 23:15

Hallo,

Op het moment heb ik op Versio een aantal domeinen geregistreerd, deze beheer ik dus gewoon vanuit Versio. Op het moment heb ik ook een .nu domein maar deze wordt gehost door mijndomein.nl . Kan het zo zijn dat ik de DNS instellingen (of iets dergelijks zoals de nameserver(s)) kan wijzigen en het kan laten hosten bij mijndomein maar de FTP kan laten lopen via Versio?

Je zou je afvragen waarom bij mijndomein, Versio ondersteunt geen .nu domein op het moment.

Het gaan om het domein www.nieuwsradar.nu . Ik heb al vanalles geprobeerd een aantal dagen geleden maar krijg de volgende melding op de pagina: "Notitie voor de eigenaar van dit domein::
    Dit domeinnaam is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. U heeft in uw klanten panel DNS beheer voor deze domeinnaam aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. ".

Iemand een suggestie of de goude tip/hint?

Groeten,
    Jeroen

2. TazyNL Member
    Reactie geplaatst op: 19-03-2013 om 23:37

Als je hosting pakket bij Versio hebt dat is enige wat je moet doen NS aanpassen bij mijndomein.

In Klanten paneel van versio kun je NS van je hosting pakket vinden.

Deze melding had ik ook toen ik probeerde om alleen A record te wijzigen naar IP van mijn hosting hier. En wou de rest van mijn reseller bij andere hosting laten lopen.

Maar zo als ik al zei als je hosting pakket hier hebt pas alleen je NS bij mijndomein aan en verwijs het naar je pakket hier.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. JeroenM Member
    Reactie geplaatst op: 20-03-2013 om 19:37

Deze zag ik over het hoofd.. bedankt voor de snelle hulp, het is opgelost!

Vond u dit antwoord nuttig?