1. Steven Moes Member

Hoeveel hosting pakketten

Topic geplaatst op: 14-03-2013 om 15:01

Beste,

Ik heb op dit moment 2 domeinnamen gekoppeld aan 1 hosting pakket. Is het mogelijk om 2 verschillende sites (met 2 verschillende domeinnamen) op 1 hosting pakket te zetten. Of moet je voor iedere site die je maakt een aparte domeinnaam aanvragen en aparte hostingpakket?

Mvg.

2. rog3r Member
    Reactie geplaatst op: 14-03-2013 om 19:02

Je kan gewoon in je directadmin aan 1 hostingpakket meerdere namen koppelen.

Afhankelijkheden zijn het maximaal aantal namen en natuurlijk het formaat van je website's. Als je bv hier kijkt: https://www.secure.versio.nl/1756-versio_api.html dan kan je bij het budget pakket al 25 domeinnamen koppelen aan je pakket.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. TazyNL Member
    Reactie geplaatst op: 19-03-2013 om 12:27

Je kan altijd wel op hele makkelijke manier 2 websites hosten op 1 pakket.

Je maakt bijvoorbeeld subdomain en daar maak je 2e site. Domain die hiervoor bedoeld is, stuur je door naar subdomain.

4. TazyNL Member
    Reactie geplaatst op: 19-03-2013 om 17:37

Ff update op mijn reactie.

Heb jou beetje verkeerde info gegeven voor 2 domainen op 1 hosting.

Je kan het beste NS van je Pakket invoeren bij je domain en dan kun je naar je control panel gaan van hosting. Voeg daar domain toe die je hebt bij versio onder domainen en dan krijg je in jouw control panel in lijst met domainen je toegevoegde domain.

Je kan bij elke domain kiezen hoeveel traffic en webruimte je wilt geven aan die domain.

5. Moo Zebi Member
    Reactie geplaatst op: 05-04-2013 om 02:00

@TazyNL

Ik heb de nameservers van mijn domein gewijzigd zoals je zei. Nu kan ik geen nieuwe domein toevoegen en ik krijg ook geen toegevoegde domeingen te zien in me control panel.
    Kun je me wat informatie geven?

MVG.