1. Marcel Schonewille Member

Vreemde fout

Topic geplaatst op: 13-03-2013 om 18:29

hallo mensen,

ik heb zit met een vreemde fout

op mijn website staan berichten als ik hegt bericht verwijder dan gaat dit goed in de database,

wanneer ik terug keer na de pagina dan zie je geen resultaat ik moet dus echt met mijn f5 knoppen werken om het resultaat op de pagina te zien, heb hier in 15 jaar nog nooit last van gehad, in mijn php kan het niet liggen want dan heb ik dagen lang getest en alles werkt gewoon,

kan het met mijn eerste gedeelte van de html te maken hebben?

dus in het kort alle gaat goed kwa bewerken en update in de database, echter moet ik wel telkens op f5 drukken om mijn resultaten op de site te zien

en nee het licht niet aan mijn site/script heb hier namelijk ook andere servers geen last van

weet mij echt geen raad meer

ik begin te twijfelen of dit nu echt aan mij zelf licht

2. fduisters Member
    Reactie geplaatst op: 14-03-2013 om 08:53

'en nee het licht niet aan mijn site/script heb hier namelijk ook andere servers geen last van'
    Waar licht het dan aan?? Niet aan de servers van versio lijkt me...

Je zegt dat het wel op andere servers werkt, maar hier niet. Dan is er een verschil in configuratie tussen de servers? Moet je met PHP of HTACCESS maar eens kijken of je het configuratieverschil kunt oplossen.

Zit je met HTML niet in frames te werken die hij dus niet volledig opnieuw inlaad wanneer je op de site komt?

mijn laatste tip:
    Leer eens beter je probleem te formuleren... met de 'data' die jij hierboven geeft en hoe jij het probleem omschrijft, kunnen we niets.
    Nederlands kan wel wat beter.

('heb hier in 15 jaar nog nooit last van gehad' en toch klinkt het niet alsof je al 15 jaar met PHP werkt')

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Luckie Member
    Reactie geplaatst op: 14-03-2013 om 09:21

Begrijp het ook niet goed!
    Als je 'data' gaat wijzigen in je db, moet je de pagina van je website gaan vernieuwen om de actuele data te zien.
    Het vernieuwen van de pagina heeft niets te maken met severside.
    Een beetje code zou duidelijker zijn.

4. rog3r Member
    Reactie geplaatst op: 14-03-2013 om 20:44

Wellicht een typefout in je configuratie ;) ?

Anyway, alle gekheid op een stokje. Wat ik persoonlijk soms merk met bepaalde wijzigingen dat chrome blijft cachen

Een goede manier om te checken of het echt een probleem is met een setting (wat mij sterk lijkt) is een incognitovenster te openen in je Chrome.

Verder bij b.v. Wordpress met bv een supercache kan je ook issues hebben en moet je even je cache purgen.

Let wel, bovenstaande zijn wat standaard zaken die eventueel een probleem kunnen geven, je post is vrij karig om een goed beeld te krijgen.