1. Fernon Kat Member

Geen mail ontvangen, wel versturen

Topic geplaatst op: 12-03-2013 om 04:10

ik kan helaas geen mail ontvangen met mijn webmail als een mail vanaf hotmail of een ander account stuur. De verstuurde emails vanaf mijn webmail komen echter wel aan. Ik heb er geen limiet op staan en ik krijg ook geen foutmeldingen of iets dergelijks. Heeft iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank,

2. Frits Wittkamper Member
    Reactie geplaatst op: 22-01-2014 om 21:50

Is dit opgelost. Zo ja hoe dan? ik heb namelijk hetzelfde probleem. Kan wel mails vanaf de webmail versturen maar ontvang niets,

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 22-01-2014 om 22:21

Beste, 

Als het om nieuwe domeinen gaat kan het 4 tot 24 uur duren voor dat het zal werken dat men mails kan ontvangen dit omdat de dns servers wereldwijd moeten updaten. Als de domein / de DNS langer dan 24 uur geleden ingesteld is mail dan even naar support@Versio.nl zodat we in de logs kunnen kijken.

Wesley

4. seend Member
    Reactie geplaatst op: 15-01-2015 om 17:06

Hier ook niks meer te ontvangen of te versturen ..Drama

5. Michel Brandt Member
    Reactie geplaatst op: 17-01-2015 om 15:43

Ik ontvang al een week geen mails meer. Gebruik al bijna een jaar Roundcube naar volle tevredenheid, maar nu dus al een week niets ontvangen. Versturen gaat wel. weet iemand de oplossing?

6. M. Denen Member
    Reactie geplaatst op: 17-01-2015 om 23:14

Hoi Ilona,

Om je beter te helpen, zou je eerst kunnen kijken of je DNS en dan met name het MX / Mailrecord moeten controleren of dit nog goed staat. Dit staat in het controle / klantenpaneel.

7. ADVIOM Member
    Reactie geplaatst op: 19-01-2016 om 17:25

Heb ditzelfde probleem ineens sinds 2 dagen. Geen limie opgegeven t, wachtwoord gewijzigd in direct admin. Kan wel mails versturen maar ontvang niets in mijn webmail en ook niet via Outlook. Krijg geen waarschuwingen. Mijn accountinstellingen getest en alles werkt, maar ontvang niets. Please help!!!!

8. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-01-2016 om 19:07

U mag hiervoor een ticket bij ons aanmaken via de "uw helpdesk tickets" pagina op https://www.secure.versio.nl/c-tickets .

9. Niels Bouman Member
    Reactie geplaatst op: 07-06-2016 om 14:40

Bij mij hetzelfde probleem, graag hoor ik hoe ik dit kan oplossen

10. Johan De Jong Member
    Reactie geplaatst op: 07-06-2016 om 14:58

U kunt een ticket aanmaken of een chat starten, dan lossen wij het voor u op.

Bij voorbaat dank.