1. Ginger Member

E-mail niet ontvangen

Topic geplaatst op: 11-03-2013 om 16:40

Hallo, heb 2 vragen.
    1. Ik kan geen e-mail ontvangen, maar wel sturen.
    2. Hoe stel ik in dat ik webmail Roundcube wil gebruiken
    Ben een beginneling

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-03-2013 om 18:21

Hallo, heb je de nameservers reeds ingesteld voor het domein? Meer info: http://www.versio.nl/40-hoe_koppel_ik_een_domeinaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account.html

Roundcube kan je benaderen via www.domein.com/roundcube Je logt in met het e-mail adres en bijhorende wachtwoord.

Mail in Outlook gebruiken: http://www.versio.nl/54-hoe_voeg_ik_een_email_account_toe_aan_outlook.html

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ginger Member
    Reactie geplaatst op: 11-03-2013 om 20:50

De nameservers zijn ingesteld maar heeft niet geholpen.

4. Patrick De Deugd Member
    Reactie geplaatst op: 12-03-2013 om 07:42

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem.
    De website is aangemaakt in mijn reseller account.
    Ik heb een email adres aangemaakt in de DirectAdmin van de website zelf.
    De nameservers zijn gisteren omgezet.

Bij het versturen van email gaat alles goed, maar ik kan geen email ontvangen. De verzender ontvangt de volgende foutmelding;
    THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
    YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
    Delivery to the following recipients has been delayed.

5. Patrick De Deugd Member
    Reactie geplaatst op: 12-03-2013 om 08:30

Ik ben erondertussen achter dat ik wel email (gmail, en overige mailaccounts) kan ontvangen, alleen niet als deze vanaf een hotmail account is verstuurd.
    Ik heb de spamfilters nagekeken, maar deze zijn leeg.

Wat kan hier de oorzaak zijn?

6. Daan Vermei Member
    Reactie geplaatst op: 12-03-2013 om 11:27

Ik heb exact hetzelfde probleem als Patrick hierboven: mails verstuurd door een hotmail account komen niet meer binnen.

7. Daan Vermei Member
    Reactie geplaatst op: 12-03-2013 om 11:45

Het probleem lijkt opgelost te zijn, niet ontvangen mail is binnengestroomd :)

8. Daan Vermei Member
    Reactie geplaatst op: 12-03-2013 om 15:08

Nee, helaas weer terug bij af. Op de één of andere manier lijkt er een vertraging van zo'n 12-24 uur te zitten tussen het verzenden van een mail vanaf een hotmail-adres en het ontvangen in roundcube (of squirrelmail).

Vrij vervelend dus, iemand een oplossing?

9. Patrick De Deugd Member
    Reactie geplaatst op: 12-03-2013 om 15:19

Zoals Daan hieronder aangeeft zijn de verstuurde mails ineens allemaal binnengekomen.

Maar ik heb opnieuw een testmail vanaf mijn hotmail verstuurd (12/03/2013 13:38) maar heb deze tot nog toe nog niet op mijn mailadres (dedeugd@penrbeheer.nl) ontvangen.

10. Ginger Member
    Reactie geplaatst op: 12-03-2013 om 16:03

Mail gestuurd vanaf gmail. Komt ook niet binnen.

11. sly2001 Member
    Reactie geplaatst op: 16-03-2013 om 18:36

Ik krijg allemaal vage meldingen terug van mijn mailinglists die voorheen prima werkten... en weet iemand of de support@versio mailbox in het weekend gewoon non responsive is?

12. Mischa De Jongh Member
    Reactie geplaatst op: 30-07-2013 om 11:36

Beste

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een aantal mailadressen aangemaakt op het domein wat ik gebruik.
    Alleen ik krijg ze wel verstuurd maar krijg geen mail in de inbox van mijn outlook. Ook zie ik ze niet in de webmail. het lijkt wel of ze gewoon niet verstuurd zijn of ergens blijven hangen. Heeft iemand hier een oplossing voor.

13. Yuri Van Beijnen Member
    Reactie geplaatst op: 25-09-2013 om 13:25

Ik heb reeds het zelfde probleem is hier al een oplosing voor gevonden? Of moet ik gewoon contact opnemen met de helpdesk?

14. Robert Fridzema Member
    Reactie geplaatst op: 04-10-2013 om 16:46

Heb nu al een tijdje percies hetzelfde probleem als hierboven. Weet iemand al wat hier tegen te doen is?

15. Yuri Van Beijnen Member
    Reactie geplaatst op: 05-10-2013 om 22:01

na een paar uur pielen met de nameservers kom ik er nog steeds niet uit.. bleh

16. Reinout Scheepers Member
    Reactie geplaatst op: 18-02-2014 om 01:39

Heb nu ook het hetzelfde probleem, Versio doe er wat aan.

17. Tom Denkers Member
    Reactie geplaatst op: 18-02-2014 om 11:56

Kunnen jullie s.v.p een ticket sturen naar support@versio.nl zodat onze helpdesk dit direct kan uitzoeken en specifieke logs uitgepluisd kunnen worden?

18. Mischa Bridie Member
    Reactie geplaatst op: 18-02-2014 om 12:02

Mijn mail die over axc.nl loop deed het goed tot gisterochtend. Andere mail-adressen op dit account doen het nog wel gewoon?

19. Mischa Bridie Member
    Reactie geplaatst op: 18-02-2014 om 12:06

P.s. heb al tig mailtjes hierover gestuurd naar support@versio.nl aar daar wordt gewoon niet op gereageerd. Ben nu al meer dan 24 uur niet bereikbaar per mail. Krijg sinds ongeveer een uur de volgende melding: 'Server naam@mijnmail.com heeft de verbinding verbroken. De server is mogelijk offline gegaan of er is een netwerkprobleem'. Andere mail-adressen op deze account doen het wel gewoon?

20. Tom Denkers Member
    Reactie geplaatst op: 18-02-2014 om 15:24

Welke pop3 server en smtp server gebruik je?

21. Ramon Van Gorkom Member
    Reactie geplaatst op: 18-02-2014 om 20:03

Ik heb sinds gisteren ochtend ook het email probleem. De email server mail.axc.nl is gewoon niet bereikbaar op de gebruikelijke poorten.

https://mail.axc.nl/webmail doet het wel maar ik krijg een "connection to storage server failed" als ik probeer in te loggen. Rechtstreek op mijn domein http://domein.com/webmail doet de email het wel goed en mail komt ook aan en kan ik ook versturen, het probleem is aleen dat het dan niet secure is en dat dus iedereen mijn password kan onderscheppen.

Ik heb ook al 3 keer een mail gestuurd naar support, en steeds netjes een antwoord gekregen. Bij de laatste mail was het antwoord "ik zet het door naar een andere collega". Hopelijk wordt het snel opgelost...

22. mhaans Member
    Reactie geplaatst op: 24-02-2014 om 17:16

Ik heb ook problemen met het ontvangen van Emails.

Bepaalde emails ontvang ik wel, andere niet. Mails afkomstig van outlook (hotmail) ontvang ik gewoon. Maar bijvoorbeeld een registratiemail van marktplaats ontvang ik niet. Ook mails van bepaalde klanten ontvang ik niet. Dit is erg storend. Mijn spamfilters staan uit en daar zijn ook geen berichten blijven hangen.

23. Cs Cees Vandijk Member
    Reactie geplaatst op: 21-08-2016 om 21:54

Ik krijg geen mail binnen

24. Cs Cees Vandijk Member
    Reactie geplaatst op: 21-08-2016 om 21:56

Eers zien endan geloven

25. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-08-2016 om 10:28

Beste,

U kunt voor problemen met het mailverkeer gewoon een ticket aanmaken of een mail sturen naar support@versio.nl. Via het forum is het heel lastig iedereen apart te helpen.

Bij voorbaat dank.