1. Ashley Jahn Member

    Betaald maar niet gekregen

    Topic geplaatst op: 21-12-2011 om 00:36

    Hallo iedereen

    Ik heb zojuist een domeinnaam gehuurd voor 1 maand.
    Nu het probleem is dat als ik bij "uw domeinnaam" ga kijken dat er geen domeinnaam staat.
    Dan ben ik gaan kijken bij "uw facturen" en daar staat geen enkele factuur.
    En mijn aankoop is bevestigd (ik heb betaald met payesafecard) want als ik ga kijken op de website van payesafecard dan zie ik dat het juiste bedrag is overgemaakt.
    Is dit mischien een vertraging bij de betaling of...

  2. Ashley Jahn Member
    Reactie geplaatst op: 21-12-2011 om 00:52

    IK bedoel gehuurd voor 1 jaar.

    Alvast bedankt voor de hulp

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-12-2011 om 01:11

    Mss een kwestie van nog even te wachten tot alles verwerkt is. Je ontvangt een mailtje van Versio eens je domein vastgelegd is en de factuur klaarstaat in je panel.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Ashley Jahn Member
    Reactie geplaatst op: 21-12-2011 om 11:06

    Het is ondertussen nu al 12 geleden dat ik de aankoop heb gedaan en het staat er nog steeds niet bij.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-12-2011 om 11:09

    Neem even contact op met de helpdesk en stuur een betaalbewijs mee. De koppeling Versio Paysafecard is nieuw en het kan zijn dat er iets mis is gegaan.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Ashley Jahn Member
    Reactie geplaatst op: 21-12-2011 om 12:21

    Oke ik heb een e-mail gestuurd naar support.
    Hopelijk dat het snel in orde gaat zijn.
    Bedankt voor de hulp.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Haxer Defaced Member
    Reactie geplaatst op: 26-04-2015 om 16:14

    Hallo, ik heb een SSL certificaat gekocht en ik heb 'm vandaag geïnstalleerd en ik heb een mail gekregen dag mijn SSL aanvraag was mislukt. En zodra ik het kopje "SSL Certificaten" ga staat er dat ik geen SSL certificaat heb?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-04-2015 om 16:21

    Hallo, het beste is even contact op te nemen via een support ticket in het klanten paneel.

    Het bedrag is namelijk teruggestort op uw Online portemonnee in het klantenpaneel.

    Vond u dit antwoord nuttig?