1. Yannick Franssen Member

Oude bestanden blijven zichtbaar

Topic geplaatst op: 10-03-2013 om 11:03

Hallo,

Sinds gisteren avond heb ik het nogal vreemde probleem dat ik, als ik nieuwe bestanden upload naar mijn website, ik nog steeds de oude blijf zien. Als ik iets verwijder van mijn FTP, blijft ook dit bestand gewoon zichtbaar. Een probleem met de server is het niet, want vreemd genoeg ben ik wel in staat om HTML bestanden te wijzigen en worden deze ook doorgevoerd op mijn site, maar CSS, afbeeldingen, etc. wil niet updaten.

Alvast bedankt,
    Yannick

2. fduisters Member
    Reactie geplaatst op: 11-03-2013 om 08:30

Met welke client benader je je FTP? (filezilla, via dreamweaver, etc?). want het zou zomaar kunnen, dat daar een instelling fout staat m.b.t. het synchroniseren / uploaden/vervangen van bestanden die op de server staan

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Yannick Franssen Member
    Reactie geplaatst op: 11-03-2013 om 08:44

Ik gebruik FileZilla hiervoor.

4. fduisters Member
    Reactie geplaatst op: 11-03-2013 om 08:51

Als je liveedit gebruikt, krijg je dan erna wel een scherm te zien met de vraag of je alles naar de server wilt uploaden?

Anders download eens alle files van je server naar je lokale omgeving... Verwijder dan eens alles op je server. Als dit gaat, zet dan alles maar terug. Verwijdert hij niet alles, dan moet je eens kijken of Filezilla's log een Melding geeft

5. Marcel Schonewille Member
    Reactie geplaatst op: 13-03-2013 om 18:31

Ik heb ook van die vreemde dingen sinds een aantal dagen echter licht het niet aan men site/script want die zijn getest op 3 servers zonder fouten

denk dat er iets met versio zelf is want ik ben er al een week mee bezig

6. joery pigmans Member
    Reactie geplaatst op: 14-03-2013 om 22:23

Al gekeken of je ook daadwerkelijk wel de owner bent van de files. ik heb het gehad dat ik files niet kon verwijderen of overschrijven. toen ik ging graven via directadmin's file browser kwam ik erachter dat apache de owner was van de files. nadat ik de owner gereset had losde dit al mijn problemen op.