1. TazyNL Member

A record IP adres

Topic geplaatst op: 09-03-2013 om 11:00

Hallo allemaal

Ik zit met een probleem. Probeer al 2 dagen het IP adres van mijn hosting pakket hier te vinden. Echter loop ik steeds vast. Ik heb een reseller account ergens anders en het domain heb ik hier bij versio.

Ik heb NS ingesteld en alles werkt prima. Alleen ik wil het volgende.

Mijn website wil ik hier hosten op hosting pakket die ik hier heb, en de rest blijft op server van reseller.

Dus ik moet alleen het IP adres van server hier invoeren in A record. Dat alleen het domain zelf linkt naar hosting hier.

Maar welke IP ik ook probeer het lukt me niet. Dit is IP die in overzicht staat van hosting pakket hier: 159.253.0.125 . Alleen als ik die gebruik krijg ik melding dan Apache goed werkt.

Alvast bedankt

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-03-2013 om 21:07

Hallo, dat is het correcte ip adres voor je hosting. Op welk domein probeer je dit? Het domein staat ook goed in DirectAdmin?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. TazyNL Member
    Reactie geplaatst op: 09-03-2013 om 21:45

Klopt alles is wel goed ingesteld bij versio.

Alleen ik wil op een andere hosting waar ik Reseller heb alleen het A record van site verwijzen naar hier. Dus de rest van mijn site ( cpanel, email, mysql etc ) blijft bij huidige hosting.

Ik wil alleen mijn main site hosten op deze pakket maar dat registratie en alles via andere hosting gaat.

Vond u dit antwoord nuttig?