1. Schelte Pieter Groendijk Member

Domein naam werkt niet..

Topic geplaatst op: 23-02-2013 om 10:22

Hallo,

Ik heb een tijd geleden twee domein namen laten registreren; www.themanwhosoldtheworld.nl en www.pixeljunks.org

De eerste werkt al een lange tijd goed maar pixeljunks heeft naar mijn weten nooit gewerkt, maar nu heb ik hem nodig dus probeer ik er achter te komen wat ik mis heb gedaan.

Ik heb wel wat kennis van programmeren maar niet veel van internet en web hosting..
    Ik hoop dat iemand me kan helpen..

Vriendelijke groet S.

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-02-2013 om 19:59

Hallo, je kan deze stappen even volgen: http://versiopedia.nl/index.php/Het_koppelen_van_een_domein_aan_een_webhosting_account

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ayo O Ayodeji Member
    Reactie geplaatst op: 02-04-2013 om 16:16

Hier zijn de fouten in uw nameserver definitie voor pixeljunks.org:
    "Mismatched NS records WARNING: One or more of your nameservers did not return any of your NS records.
    Error DNS servers responded ERROR: One or more of your nameservers did not respond:
    The ones that did not respond are:
    159.253.0.110
    Pass Name of nameservers are valid OK. The nameservers reported by the parent send out nothing as shown above. I can't check nothing so it's a green!
    Error Multiple Nameservers ERROR: Looks like you have less than 2 nameservers. According to RFC2182 section 5 you must have at least 3 nameservers, and no more than 7. Having 2 nameservers is also ok by me.
    Error Nameservers are lame ERROR: looks like you have lame nameservers. The following nameservers are lame:
    159.253.2.101

You should already know that your NS records at your nameservers are missing, so here it is again:

nszero1.axc.nl
    nszero2.axc.nl "

4. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-04-2013 om 17:50

Je dient de nameservers nog even in te geven via uw domeinnamen -> overzicht -> vergrootglas achter domein -> Nameservers/DNS in het klanten paneel. Daar vul je de nameservers in van het hosting pakket waarop het domein is toegevoegd in DirectAdmin -> domain setup.