1. Rob Douwes Member

Stoppen van Installatron tasks?

Topic geplaatst op: 21-02-2013 om 23:58

Hallo,

het lijkt erop dat ik een Installatron task geb lopen die nooit eindigt. Ik heb een joomla clone task gestart en die staat nu al een hele tijd (anderhalf uur) op "waiting". En er gebeurt verder niets. Ik kan deze taak ook nergens stoppen. En dat moet wel want zolang deze taak er staat kan ik niet anders met Installatron doen... wie heeft hulp? is er een manier om een installatron task te killen.
    thx
    Rob Douwes

2. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 22-02-2013 om 00:55

Beste Rob,

Indien je hier nog problemen mee hebt mail dan even naar support@versio.nl met daar in uw directadmin username en welke task er niet door loopt. Dan zullen wij dit voor je controleren.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Rob Douwes Member
    Reactie geplaatst op: 25-02-2013 om 23:41

Probleem is inmiddels opgelost...

4. Alfred Hadders Member
    Reactie geplaatst op: 01-03-2013 om 21:30

Hallo Rob ik heb het zelfde probleem hoe heb je het opgelost?

5. wittepeter Member
    Reactie geplaatst op: 30-01-2014 om 18:47

ik heb nu het zelfde probleem en dit duurd al van deze morgen en is nog niet opgelost had  al deze morgen een mail gestuur omdat e met de livechat niet kunnen helpen. nu heb ik er maar terug eentje gestuurt. als ik nog veel problemen heb zal ik eens moeten gaan nadenken om deze te verander van host.

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-01-2014 om 22:11

Hallo, dit moet even via support@versio.nl nagekeken worden. Graag steeds de DirectAdmin username vermelden zodat we dit kunnen oplossen.