1. V. Marin Member

Hoe opnieuw te beginnen met Wordpress?

Topic geplaatst op: 21-02-2013 om 02:31

Hallo,

Ik was niet tevreden over mijn wordpress website en heb besloten om helemaal opnieuw te beginnen. Ik heb in directadmin->subdomain management alles verwijderd en Wordpress zelf met Installatron verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Nu krijg ik echter na het opnieuw installeren van Wordpress het wp-admin van mijn website niet meer geopend. Ik doe duidelijk iets fout of heb wat belangrijks gemist om te doen.

Hoewel ik er steeds handiger in wordt, is mijn kennis van webdesignen nog steeds niet voldoende. Ik was dan ook al erg blij dat ik mijn oude website gekoppeld en in de lucht kreeg.

Kan iemand mij op weg helpen met advies of ideeeen hoe ik dit kan oplossen? Is er misschien ook een tutorial/werkinstructie (kon deze zelf niet vinden) op de forum hiervoor?

Alvast mijn dank voor jullie hulp!

Groet Vanessa

2. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 22-02-2013 om 00:59

Beste V.M.,

Kan je ook aangeven om welk domein dit eventueel gaat? Indien je dit niet openbaar wilt maken mail dan even naar support@versio.nl met daar in om welk domein het gaat + je probleem en directadmin username dan zullen wij dit controleren.

Vond u dit antwoord nuttig?