1. dfn Member

DestroyVirtualMachine Node2

Topic geplaatst op: 10-02-2013 om 19:01

Ik wilde een vm aanmaken maar dit ging niet goed op node2. Dacht annuleer het gehele proces en verwijder de vm om een nieuwe aan te maken maar de status staat nu al bijna een 30 minuten op Pending. Duurt het verwijderen van een vm altijd zo lang? En is het juist dat momenteel alleen node4 kan worden gebruikt?

2. dfn Member
    Reactie geplaatst op: 11-02-2013 om 13:08

Uiteindelijk is het me gelukt om de vm te verwijderen. Dit heeft uren geduurd. Daarna heb ik een nieuwe vm aangemaakt maar daar staat nu sinds vanochtend 05:39 uur pending!

Vond u dit antwoord nuttig?

3. dfn Member
    Reactie geplaatst op: 16-02-2013 om 21:16

Het probleem is opgelost na een mail aan support. Het scheen aan een instelling te liggen. Nu werkt het perfect.

4. dfn Member
    Reactie geplaatst op: 17-02-2013 om 18:12

En al weer het zelfde probleem. Ondervind momenteel nog iemand anders problemen met het aanmaken, verwijderen, etc van een vm? Komt dit regelmatig voor?

5. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-02-2013 om 23:16

Beste Dfn,

Als je problemen ervaart met je cloudbox kan je het beste een mail sturen naar support@versio.nl met daar in je cloudbox nummer en VM naam. Wij zullen dit dan voor je nakijken.

6. dfn Member
    Reactie geplaatst op: 19-02-2013 om 09:39

Ik heb op dit moment contact met support aangaande dit probleem maar het gekke is, dat het nu allemaal wel weer werkt en ik inmiddels een nieuwe vm heb aangemaakt waarop ik inmiddels nginx, php en mysql heb geïnstalleerd. Ik zal support hier van op de hoogte brengen en mochten problemen zich weer voordoen dan zal ik opnieuw contact opnemen. BTW, bedankt voor je reply Wesley.

7. Wesley Berendsen Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-02-2013 om 19:25

Beste Dfn,

Fijn om te horen dat het nu weer werkt. Indien er problemen zijn met het niet door lopen van processen is het verstandig om eventueel even langs de chat te komen om een mail hier over te sturen met de gegevens er in die ik aangaf in mijn vorige reply.