1. AC Member

Verhuizen van domeinnaam?

Topic geplaatst op: 23-01-2013 om 00:48

Hoi,

Kan iemand mij aub helpden met het onderstaande probleem:

Ik heb domein www.topkapi-zutphen.nl overgenomen en probeer deze te verhuizen naar mijn Reseller Versio hosting.

Vorige Hosting provider is Protagonist. Zij hebben mij netjes de EPP tokenn doorgestuurd en ik heb de verhuizing in mijn klantenpaneel afgehandeld. Hij staat ook inmiddels onder "Uw Domeinnamen". Ook als ik bijn SIDN kijk staat mijn gegevens vermeld met de juiste nameservers van Versio.

MAAARRR... nog steeds krijg je de oude website te zien als je gaat kijken op www.topkapi-zutphen.nl en via ftp.topkapi-zutphen.nl kom ik ook op de FTP omgeving van de oude hosting bedrijf. Uiteraard voer ik dan wel de inloggegevens van dat Bedrijf. Met dezelfde FTP-url en de inloggegevens die ik in DIRECTADMIN heb aangemaakt, krijg ik een foutmelding. Hij verwijst dus nog steeds naar de ouder hostingprovider, want als je de oude inloggegevens invoert, kom je er wel gewoon op, maar daar heb ik niets aan.

Vraag 1: Is dit misschien omdat de nieuwe nameservers nog niet 100% verwerkt zijn (terwijl ik ze al wel bij SIDN zie staan)

Vraag2: Moet misschien de ouder Hosting provider nog iets doen?

Alvast bedankt voor alle antwoorden en ondersteuning!

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-01-2013 om 01:06

Indien je het domein hebt gekoppeld op je hosting account en de nameservers ingesteld hebt naar het hosting pakket zoals nu het geval is heeft het te maken met de verwerking van het DNS gedeelte. Dit zal binnen de 24 uur na het instellen van de nameservers correct beginnen werken voor je.

Vond u dit antwoord nuttig?