1. Dide Member

Deactivatie en geen response van support

Topic geplaatst op: 09-01-2013 om 23:08

Vanmiddag is mij account gedeactiveerd aangezien er spam werd verstuurd via mijn website. Waarschijnlijk via een injectie van een php bestand...of door de fijne spammers geüpload php bestand(heb dit nog niet kunnen bekijken). Zeer begrijpelijk aangezien de klant (ik dus) verantwoordelijk ben voor de deugdelijkheid en veiligheid van de website zonder andere gebruikers van Versio tot last te zijn. Een emailje ontvangen dat hij gedeactiveerd was en een uitleg hoe ik via directadmin kon kijken waar het vandaan komt om tot een oplossing te komen. Maar wat bleek...kon helemaal niet aanmelden op directadmin vanwege de deactivatie. Maar na een chat sessie bleek dat ik eerst een email moest sturen hoe ik het zou gaan oplossen. Dus direct verstuurd met een verklaring hoe dit te doen om de downtime zo klein mogelijk te houden. Maar sinds dien niets meer gehoord.... zelfs geen ontvangst bevestiging! Nog een email er achteraan ...maar je raad het al. Geen reactie. Alles prima maar ik moet toch ook de kans krijgen om het op te lossen en alleen deactiveren en daarna geen reactie meer geven is niet bepaald klant vriendelijk!! Het is nu 23:00 uur en verwacht vandaag niets meer. Wil het graag oplossen. Dit wil ik uiteraard ook niet!! TIP communiceer altijd met je klant!! Beng hem op de hoogte met de juiste informatie en stuur een ontvangst bevestiging.

Reageer
  2. Er zijn nog geen reacties.