1. EsGrata Member

Website opbouwen en niet live

Topic geplaatst op: 04-01-2013 om 11:37

Hallo,

Is het mogelijk om de wordpress website via de direct admin volledig op te bouwen en te previewen en dat de tekst in de index.html die nu live staat actief blijft?

Alvast dank.

Gr,
    Nicolle

2. Steefo Member
    Reactie geplaatst op: 04-01-2013 om 21:24

Hallo Nicole,

Wat je kan doen is de plugin Cgc maintenance mode installeren in wordpress de website is dan alleen voor jou ip adres toegankelijk ander bezoekers kun je door sturen naar een pagina of link van jou keuze. Bijvoorbeeld een index pagina of onderhoudspagina. Wanneer je klaar bent met je website kun je met 1 klik alles zo online zetten voor iedereen.
    Hopelijk heb je er wat aan

Vond u dit antwoord nuttig?

3. EsGrata Member
    Reactie geplaatst op: 06-01-2013 om 15:31

Hallo Steefo, bedankt voor je reactie. Ik ga jou suggestie proberen. Als er nog een eenvoudigere manier is dan hou ik me aanbevolen.

Groetjes,

Nicolle

4. J2ICT Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2013 om 00:14

Nicolle,

Zolang de index.html er staat wordt die gebruikt voor de index.php van WP (dit was tenminste bij mijn 40 installs het geval) :).

Groet,
    Ted Janzen
    www.j2ict.nl

5. EsGrata Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2013 om 10:36

Hallo Ted,
    Dat klinkt veel eenvoudiger en heb geen plugin nodig voor onderhoud. Dan zet ik tijdelijk een index.html weer neer. Ik ga er mee aan de slag. Gr, Nicolle

6. EsGrata Member
    Reactie geplaatst op: 07-01-2013 om 14:46

Hallo Tef,

het werkt dank je. Mooie is dat je niet op de homepage komt en wel op de pagina's daarachter als je die kent. Kan ik toch mijn wijzigingen bekijken.

Ik heb wel het idee dat de paginas worden gecached. Weet jij of ik dat tijdelijk kan uitzetten?

Vast dank. Groet Nicolle