1. J2ICT Member

User backups

Topic geplaatst op: 04-01-2013 om 09:04

Sinds enkele weken maken wij gebruik van het reseller hosting pakket. Voor ongeveer 40 klanten hebben we via het reselleraccount een dagelijks backup aangezet en sinds gisteren zijn de problemen begonnen.

Naar het schijnt was er niet meer genoeg diskspace, dit terwijl de overzichten aangeven dat we niet meer dan 10% gebruiken van de beschikbare diskspace in het pakket.

Uiteraard voelen wij ons verantwoordelijk voor de backup van onze klanten maar hier lijken we niet aan te kunnen voldoen.
    Heeft iemand dit al aan de hand gehad en een oplossing bedacht (naast het off-site brengen van de files)?

Met vriendelijke groet,
    Ted Janzen

2. Geert Heremans Member
    Reactie geplaatst op: 05-01-2013 om 11:08

Pff, blijkt nu toch dat ik gelijk heb! We zijn nu 4u verder sinds mijn eerste melding en nu pas wordt het probleem erkend.

De medewerkers van Versio konden de server wel bereiken (waarschijnlijk door een VPN neem ik aan) waardoor ze het probleem niet gezien hebben.

Versio ik vind jullie opvolging in deze bijzonder ondermaats en voel me echt met een kluitje in het riet gestuurd!

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Geert Heremans Member
    Reactie geplaatst op: 05-01-2013 om 11:10

Verkeerde topic. mijn excuses

4. J2ICT Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2013 om 08:47

Na contact met support is er iets(we weten niet wat) aangepast en nu is het probleem verholpen.

grt,
    Ted Janzen

5. Koen Tournoy Member
    Reactie geplaatst op: 15-05-2013 om 10:43

Hoi, Hoe maakt u automatisch backups van uw klanten? Ik had net contact met de support omdat ik een wekelijkse backup wil naar een externe FTP, maar dit is niet mogelijk zegt men, enkel handmatig...