1. Anton Vroemans Member

Domeinen limiet

Topic geplaatst op: 30-12-2012 om 11:43

Hoi, nu ik net mijn reseller heb begint het tot me door te drifen dat ik maar 25 domeinen mag hebben wat me erg tegen zit. Aangezien er ook maar 25 accounts kunnen is dat maar 1 domein per account dus ik zal een dubbele prijs moeten vragen indien iemand nog meer domeinen wilt. Ikzelf gebruik al 6 domeinen dus dat zijn al 6 domeinen minder. Ook denk ik niet dat mensen een host willen als ze een domein beperking hebben.

Mijn vraag is dus of ik niet alleen mijn domeinen kan upgraden zonder €150 per jaar te betalen.

En ook waarom er een limiet op staat, dit kost toch gewoon bandwidth als normaal en je kan er normaal registreren tot die op is?

Bedankt :s

2. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 30-12-2012 om 12:04

Upgrade naar real.
    dan ben je voor zon 55 euro per jaar klaar. en kun je 100 domeinen hosten.

maar goed, een expert pakket dan ben je met de kleinste 160 per jaar kwijt en kun je onbeperkt domeinen hosten.

rekenvoorbeeld.

bij de real, 100 klanten, ok zeg 90 ivm eigen domeinen.
    per klant een hosting van bv 25 euro
    kom je op 2250 euro per jaar.
    mmm zie je mn punt.

bij een expert beginner :
    2250 - 160 = 2090 euro per jaar zo in de pocket......

zelfs met 10 klanten zou het dan al uit kunnen.
    dus waar heb je het dan over.

en dat is dan alleen hosting!!!!

dan je domeinen nog
    een .nl domein kost per jaar +/- 5,32 EUR per jaar incl btw (verleng tarief)

die verkoop jij voor bv 10 euro perjaar
    dus zon 4,70 per domein winst.

90 x 4,70 = 423 eur per jaar "winst"

dus totaal bij 90 klanten : 2513 EUR inkomsten (als je een expert beginner neemt)

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Anton Vroemans Member
    Reactie geplaatst op: 30-12-2012 om 16:41

Al mijn vrienden die ik al ns heb geholpen hebben een 3tal domeinnamen, en ik krijg ook geen hosts voor 20 eur verkocht want ze weten zelf wel dat ze dan beter bij Versio kopen. Mijn eigen budget is ook niet zo hoog.

Vond u dit antwoord nuttig?