1. Alain Van Houtte Member

Windows Server 2008 R2

Topic geplaatst op: 26-12-2012 om 01:31

Hoi,

Ik ben nu al een tweetal weken aan het experimenteren met een cloudbox met besturingssysteem vermeld in onderwerp. Na een paar keer te moeten herbeginnen loopt alles nu redelijk vlot en heb ik Websitepanel in combinatie met hmailserver geïnstalleerd ... Deze week voeg ik een testdomein toe om te checken of alles werkt.

Wat ik me eigenlijk nog afvraag dat is welke beveiliging er nog op moet ... ik ben van plan een pakket aan te schaffen, maar welke is nu het beste, of aan te raden, graag jullie mening of visie.

Tweede vraag die ik eens wil plaatsen is de manier waarop de server zou moeten gemonitord worden. Hij wordt half gebruikt om sites te hosten, maar ik wil ook een dropbox alternatief en er zal ook saas op geïnstalleerd worden. Belangrijk is een manier om de accounts te monitoren. Op mijn linux server krijg ik regelmatig te maken met code injecties, maar ik kan blijkbaar geen aparte accounts laten controleren op gedrag of consorten. Ik betaal me nu blauw aan sla, maar toch gaat mijn server regelmatig down en blijken er malafide praktijken te gebeuren.

Graag wat input van collega's :-)

Thx,

Alain

Reageer
  2. Er zijn nog geen reacties.